وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: نیمکت نشینی مولر فقط تاکتیکی بود، می خواستم یک گلوله برای خود نگه دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری قبل از دیدار با مونشن گلادباخ شرکت کرد.   

 

به گزارش SPORT1، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در توجیه ترکیب شروع بازی خود در مقابل اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون در شروع مصاحبه قبل از بازی با مونشن گلادباخ عنوان داشت:

’’ بعد از پایان این بازی همه می خواستند که مرا بکشنند! اما من می خواستم که یک گلوله همچنان داشته باشم.(در توجیه نیمکت نشینی مولر)
 ‘‘

بعد از شکست 1-0 مقابل اتلتیکو و قبل از دیدار برابر مونشن گلادباخ، دیداری که می تواند منجر به قهرمانی مونیخی ها شود گواردیولا به نظر عصبی می رسید.او که همزمان آرام،پرخاشگر و جذاب! به نظر می رسید ادامه داد:

’’ واوو! من پر از انرژی برای این هفته هستم. نمی توانید تصور کنید که چقدر شاد هستم!
 ‘‘

گواردیولا که بعد از نیمکت نشینی فرانک ریبری و بالاخص توماس مولر مورد شدیدترین انتقادات قرار گرفت در مورد تصمیم خود توضیح داد:

’’ من نمرده ام! دوستان من بعد از بازی همه می خواستند که مرا بکشند! اما من بعد از آن هنوز نمرده ام! می توانید مرا بکشید؟! می خواستم که یک گلوله در این بازی برای خود نگه دارم.
 ‘‘

پپ در مورد نیمکت نشینی مولر در بازی با اتلتیکو مادرید ادامه داد:

’’ تنها دلیلی که توماس بازی نکرد مسئله تاکتیک بود. من می خواستم با یک مهاجم بازی کنم، شاید با وجود او بهتر می بود، ممکن است! من در مورد همه چیز فکر کردم و در آخر تصمیم نهایی را گرفتم و آن مربوط به موار نبود بلکه مسئله تاکتیکی بود.
 ‘‘

گواردیولا در مورد این موضوع که شاید بازی برگشت لیگ قهرمانان در روز سه شنبه ذهن بازیکنان را در بازی با گلادباخ مشغول کند اظهار داشت:

’’ من در ذهن بازیکنان نیستم، اما من فکر می کنم اگر قبل از دیدار با اتلتیکو قهرمان بوندسلیگا شویم بهتر خواهد بود.
 ‘‘

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
آلمان شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 01:44

فرق آلمان با با تیم های دیگه اینه که آلمانی ها همیشه اولویت اول تیم ملی دارن..
هدف از آوردن پپ قهرمانی بایرن نبود بلکه سبک تیکی تاکا وارد آلمان بشه..
جوابشن گرفتن و آلمان قهرمان شد..
با همین پاس های کوتاه و مالکیت..
حتی کارشناسان گفتن دیگه فوتبال آلمان عوض شده و ماشینی کامل نیست..
۳ شنبه میریم فینال..۳ بر صفر

روبن شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 04:00

اون یه گلوله رو بزار واسه اقات پدر سوخته الان موقه گوله بازیه نفهم کودن.

محمد شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:12

تررررر زدم به اون تاکتیکت پپ
من نمیدونم چرا این اوسگول تو بازی بااسپانیایها تاکتیکش میگیره
پپ گمشو از المان برو اشغال خائن

elber شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:39

سلام.آقای المان خواهشا قهرمانی المان و به تیک تاک آقای بدرد نخور نچسبون.المان خیلی وقته که با طراوت بازی میکنه.عزیرم بازیای المانو با دقت بیشتری دنبال کن.

Die Roten شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:12

فقط سه گانه رو کسب کن.

mh13 شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:41

قهرمانی تیم ملی مستقیما به تغییر سبکش ربط داره
تو فینال سال 2008 آلمان جلو اسپانیا فقط یه موقعیت جدی داشت
اونم تو بازی که عقب افتاده بود
ولی حالا با تغییر سبک کاملا بازی زیبا تری رو ارائه میدن
نمیگم همه اینا به خاطر پپ بوده ولی پپ هم خب نقش خودش رو تو این تغییر ایفا کرد

Bayern<3 شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 17:45

باورم نمیشه بعضی ها میگن این اسپانیایی گاوچرون تو قهرمانی المان نقش داشته ... اولا این که المان همیشه و همیشه تو همه جام های جهانی جزو 4 تای اول بوده و دفعه اولش هم نبود که قهرمان میشه. دوم این که مگه الان تو ترکیب بایرن چند تا المانی بازی میکنن که بخوان اون سبکو تو تیم ملی هم بیارن ؟؟؟ اگه بایرنو نبره فینال امسال میشه بزرگترین اشتباه تاریخ باشگاه .

mh13 شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 18:42

رفیق جزو 4 تا تیم برتر واسه آلمانیا معنی نداره
آلمانیا در هر تورنمنتی از بازی اول برای قهرمانی بازی میکنن
سال 2010 بود کهه تو بازی رده بندی با تیم دوم جلو اروگوئه بازی کرد هنوز یادم نرفته
یعنی وقتی اول نمیشن دیگه واسشون فرقی نداره چندم بشن
بعدشم این اسپانیایی گاوچرون کار کوچیکی نکرده بالای 600 تا پاس تو یک بازی آمار خارق العاده ئیه
تو وقتی توپ رو در اختیار داری کاملا اجاز ه خلاقیت رو از هر تیمی میگیری
به نظر من تنها ضعف این بایرن تو خط دفاعیس به خصوص موقعی که ضد حمله میخوریم

Bayern<3 شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 19:31

نه مشکل از دفاع نیست. تیم نمیتونه موقعیت گل ایجاد کنه. همین الان که دارم تایپ میکنم گل مساوی رو خوردیم ... تو الیانز ...

amirgermany شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 21:48

المان با14بارحضوردرجمع 4تیم پایانی ازاسپانیاکه یه قهرمانی یه مقام چهارمی داره بایددرس یادبیگیره این می تونه بهترین جوک قرن باشه عقاب اززاغ پنذبیاموزد

mh13 شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 21:52

من نگفتم آلمان از اسپانیا درس گرفت
من گفتم آلمان سبک بازی خودشو تغییر داد توسط مربیانی که این کاره بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد