وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: می خواهم به همه فرصت بازی بدهم؛ در مورد کاپیتان تیم فردا تصمیم می گیرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو پیش از بازی روز یکشنبه برابر اسلوواکی در کنفرانس خبری شرکت نمود.   

 

به گزارش DFB، یواخیم لوو سرمربی ماشنافت که مشغول آماده سازی این تیم برای مسابقات قهرمانی اروپا در آسکونا سوییس می باشد در کنفرانس خبری پیش از بازی دوستانه روز یکشنبه برابر اسلوواکی صحبت هایی مطرح نمود، لوو در مورد اردوی تیم گفت:

’’ شرایط اینجا (آسکونا) بسیار خوب بود و این قطعا باعث می شود که آماده سازی تیم آسان تر باشد. بازی مقابل تیم زیر 20 ساله ها خوب بود و چیزهای زیادی را امتحان کردیم، بعضی کارها را خوب انجام دادیم و بعضی ها را نه اما باید متمرکز باشیم. در پایان این بازی با بازیکنان زیادی صحبت کردیم و به طور خلاصه فضای تیم مناسب است و همه متمرکز شده اند.
 ‘‘


لوو در مورد بازی مقابل اسلوواکی ادامه می دهد:

’’ ما پس از مطالعه بر روی اسلوواکی دیدیم که آنها تیم خوبی در دور مقدماتی بودند و سبک بازی ای مشابه لهستان و اوکراین(حریفان آلمان  در دور گروهی یورو)دارند، آنها سازمان یافته هستند و سریع فضاها را پوشش می دهند، اسلوواکی در زدن ضدحمله نیز بسیار خوب عمل می کند و این دیدار یک آزمایش خوب برای تیم ما است. ما می خواهیم مقابل تیمی با ذهنیت دفاعی قرار بگیریم و ببینیم در مقابله با ضدحملات چگونه عمل می کنیم، و واکنش بازیکنان در شرایط دشوار چگونه است این یک آزمایش خوب برای تیم می باشد. نتیجه این دیدار چندان اهمیتی ندارد و در ادامه تمرینات ما برای شروع تورنمنت محسوب می شود و به همین خاطر شاید عملکردی پر انرژی همانند همیشه در روز یکشنبه از تیم شاهد نباشیم.
 ‘‘

یوگی لوو در مورد شرایط بازیکنان مصدوم گفت:

’’ بعضی از بازیکنان مصدومیت هایی جزئی دارند من با شواینی، رویس و هوملس در مورد روند بهبودیشان صحبت کرده ام. بلعربی در بازی مقابل تیم زیر 20 ساله ها کمی احساس فشار کرد اما انتظار داریم فردا و یا پس فردا به تمرینات تیم ملحق شود. برند لنو بازی را درون دروازه ما شروع خواهد کرد و در حال برنامه ریزی هستیم که از تراشتگن در نیمه دوم استفاده کنیم. مولر،اوزیل،نویر،شواین اشتایگر،رویس،بلعربی و هوملس در کمپ باقی می ماندد و در این بازی حاضر نیستند، پودولسکی نیز در آگزبورگ به تیم ملحق می شود. در مورد کاپیتان تیم نیز فردا تصمیم خواهم گرفت.
 ‘‘


لوو در مورد اینکه آیا ترکیب نهایی یورو را مد نظر دارد ادامه داد:

’’ من نمی خواهم الان در مورد این مسئله اظهار نظر نهایی کنم، بازی مهمی در پیش است و می خواهم به همه بازیکنان همچون کیمیش،وایگل و سانه فرصت دهم و آنها می خواهند خود را نشان دهند. سانه باید در این دیدارحداقل 45 دقیقه بازی کند، می خواهم بازی آنها را تماشا کنم. این بازیکنان از لحاظ مهارت فنی سطح بالا هستند و می توانند به تیم کمک کنند. آنها مشتاق یادگیری چیزهای جدیدند، بسیار تمرکز دارند و من نمی خواهم آنها را تحت فشارزیادی بگذارم. شاید برخی از این بازیکنان در انتخاب نهایی نباشند اما بعد از تورنمنت بازهم آنها را در مانشافت خواهیم دید.  
 ‘‘

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
آلمان یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 01:54

ایشالا قهرمانیم...
لو کارش درسته...خداشکر مصدومیت ها جزیی هستند

آلمان یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 01:54

ایشالا قهرمانیم...
لو کارش درسته...خداشکر مصدومیت ها جزیی هستند

مسعودآلمانی-رئالی یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 02:40

رئال قهرمان شد ان شاله آلمان کبیرهم قهرمان بشه

نوید یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 10:15

نویر باید کاپتان باشه یا مولر بازوبند دست خدیرا بیفته کلا بازیا رو نگا نمیکنم

محسن یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 17:19

یه آلمانی طرفدار رئال نیست
یا بایرنیه یا دورتموندی
در کل از برد تیمهای آلمانی مقابل حریفان خوشحال میشه
درضمن نتیجه تیمهای غیر آلمانی براش مهم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد