وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: بوفون الگوی من است؛ از تیرک آویزان نمی شوم؛ آماده پنالتی زدن هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان شماره یک مانشافت در مصاحبه ای مفصل به مسائل مختلف پیرامون بازی حساس برابر ایتالیا پاسخ داد.  

 

آلمان و ایتالیا در یکی از حساس ترین دیدارهای یورو 2016 روز شنبه به مصاف هم می روند تا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. به گزارش Sport1 ، مانوئل نویر در مصاحبه ای مفصل با این وبسایت شرکت و به سوالات پاسخ داد. شماره یک تیم ملی در مصاحبه خود اینگونه به مسائل مختلف جواب داد:

اشپورت آینس: شما می توانید تصور کنید که همانند بوفون 38 ساله درون دروازه بایستید؟

نویر:


گفتن این موضوع سخت است. شما باید به بدن خود گوش دهید و ببینید که می توانید به تیم کمک کنید یا نه. برای جیجی این مسئله به خوبی جواب می دهد. او تجربه خوبی دارد و آمادگی بدنی بالایی هم دارد. چیزی که معمولا در این سن نمی بینید.

اشپورت آینس: یعنی از او تعریف می کنید؟

نویر:


بله. اغلب ایتالیایی ها اینگونه هستند. آن ها ورزشکارانی منطقی و منصف هستند. وقتی با بوفون دیدار می کنید، همیشه رفتار خوبی خواهید داشت. مهم نیست که نتیجه بازی چگونه خواهد شد، ارتباط با جیجی همیشه دوستانه و منصفانه است.

اشپورت آینس: شما از او الگوبرداری هم کرده اید؟


جیجی در دو دهه گذشته نمایش های خوبی از خود نشان داده است و هنوز هم یک دروازه بان در سطح جهانی است. البته که برخی از کارهای او را کپی کرده ام، او یکی از الگوهای من است.

اشپورت آینس: چه چیزی را از او برداشته اید؟

نویر:


او آرام است، مدافعین جلویش را می شناسد. او همیشه در محوطه جریمه حاضر است و در حال صحبت با بازیکنانش است.

اشپورت آینس: آیا حاضرید همانند بوفون که بعد از پیروزی به سمت تیرک پرید، از تیرک آویزان شوید؟

نویر:


در دوران کودکی ام، زمانی که در تیم های پایه بودم این کار را امتحان کرده ام اما اکنون نه. اما به نظرم این کار اکنون در حال تبدیل شدن به یک کار ایتالیایی است!

اشپورت آینس: از نحوه بازی ایتالیایی ها در این جام متعجب شدید؟

نویر:


بازی ایتالیایی ها نسبت به چیزی که در بازی های دوستانه از آن ها دیدیم کمی متفاوت است. آن ها در بازی برابر اسپانیا خیلی آماده بودند. برابر آن ها هجومی بازی را شروع کردند که بسیار تاثیرگذار بود.

اشپورت آینس: برای این بازی چگونه آماده اید، برای یک ضربات پنالتی قابل پیش بینی؟

نویر:


من همیشه آماده هستم، ضربات معمول بازیکنان هجومی آن ها را آنالیز می کنیم. اما در هنگام زدن ضربه، بازیکن می تواند تصمیم خود را عوض کند. در هنگام ضربه شما باید به خود او گوش کنید!

اشپورت آینس: شما پنالتی هم خواهید زد؟

نویر:


من آماده زدن پنالتی هستم، مخصوصا اگر بازیکنی داوطلب نباشد. ترسی از پنالتی زدن ندارم اما وظیفه من مهار پنالتی است.

اشپورت آینس: شما در 4 بازی اخیر در یورو گل نخورده اید، علت این دفاع عالی شما چیست؟

نویر:


تاکتیک شما هم موثر است اما ما بازیکنان بسیار خوبی در خط دفاع داریم. ما اجازه نزدیک شدن حریف به دروازه را نمی دهیم. من از این موضوع بسیار راضی ام. در بازی برابر ایتالیا هم باید مراقب بازیکنان حریف از جمله ادر باشیم که به خوبی حرکت می کند. شاید من کمی جلوتر از بازی قبل بازی کنم.

اشپورت آینس: استرسی برای این بازی دارید؟

نویر:


برای ما بازیکنان حرفه ای بازی های تفاوت زیادی با هم ندارند. شاید برای جوان تر ها چرا، اما برای من نه. ما مثبت نگاه می کنیم و می خواهیم یک مرحله یک چهارم نهایی عالی داشته باشیم. به بازی سال 2012 فکر نمی کنیم. اکنون باید در بازی صبور باشیم و به گل اول برسیم.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 02:55

سلطانی بخدا

مسعودآلمانی-رئالی پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 03:05

ان شااله میبریم

Just Bayern پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 03:27

شما از بوفون هم بهتری ، بهترین دروازه بان دنیا

مصطفی حیدری پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 17:31

هر بژی مانویل نویر بریز

محمدرضا از 96عاشق آلمان بایرن تا ابد پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 19:20

فقط خدا کنه به پنالتی نکشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد