وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: ایتالیا خطرناک است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع آلمان ایتالیا را یکی از مدعیان قهرمانی یورو می‌داند.   

 
در حساس‌ترین دیدار مرحله یک‌چهارم پایانی جام ملت‌های اروپا که در فرانسه جریان دارد، شنبه شب آلمان و ایتالیا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. متس هوملس که در جام زیر بیست و یک ساله‌های ملت‌های اروپا هم رویارویی این دو تیم را تجربه کرده بود، امروز به بیان دیدگاه و ارزیابی‌اش راجع به بازی شنبه پرداخت و در مورد عملکرد تحسین‌برانگیز و فرتر از انتظار آتزوری در این تورنمنت گفت:" من از روحیه تیمی آنها تعجب نکرده‌ام؛ از فشردگی و قدرت دفاعشان هم. نکته‌ای که وجود داشت این بود که آنها در خط حمله قوی‌تر از آن چیزی که انتظار می‌رفت شده بودند و دیدیم که چقدر می‌توانند خطرناک باشند. از سد اسپانیا هم با شایستگی گذشتند و حالا قطعا به یکی از مدعیان جام تبدیل شده‌اند."
او در مورد تجربه‌اش از بازی مقابل ایتالیا زمانی که در تیم ملی جوانان آلمان عضویت داشت نیز گفت:" همه را خیلی خوب یادم هست و اتفاقا همین دیروز در مورد آن با چند نفر از بچه‌ها حرف زدم. در یورو 2009 و دیداری که در آن من تازه دقیقه 89 به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدم در پایان توانستیم ایتالیا را ببریم اما باید گفت که آنها به هیچ وجه تیم ضعیف‌تر نبودند. از آن بازی خاطرات خیلی خوبی دارم که هنوز فراموش نکرده‌ام."
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
bobak پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 23:34

درست می گوید . ایتالیا همیشه ایتالیا است . دفاع پیچیده ، ضد حمله خطرناک ، و از آنها خطرناک تر جنگ روانی بیشرمانه. مانشافت باید بسیار هوشیار باشد. تا در تله های ایتالیا گیر نکند. باید گل اول را به ایتالیا بزند در آن صورت احتمال برد 95 درصد می شود . فقط باید گل اول را به ایتالیا بزند اما اگر ایتالیا به گل اول بازی دست پیدا کند . باخت مانشافت احتملا حتمی خواهد شد تجربه ثابت کرده که ایتالیا پس زدن گل اول بازی شدیدا حالت دفاعی می گیرد خیلی بیشتر از حالت معمولی بازیهایش. فینال یورو 2000 مقابل فرانسه یک استثنا بود . احتیاط و هوشیاری مقابل ایتالیا دلیل بر ترس مانشافت نیست دلیل بر معقولیت آن است.

پارسا مونیخ جمعه 11 تیر 1395 ساعت 12:11

موافقم
همون کاتاناچیو رو اجرا میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد