وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن بائر: آلمان امسال طلسم ایتالیا را می‌شکند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان به پیروزی تیم ملی کشورش برابر ایتالیا در یک چهارم نهایی یورو 2016 خوشبین است.    
آلمان و ایتالیا به حکم قرعه در یک چهارم نهایی یورو 2016 به مصاف هم خواهند رفت. آلمان با حذف اسلواکی و ایتالیا با حذف اسپانیا به این مرحله رسیده اند. آلمان ها هرگز نتوانسته اند در تورنمنت های بزرگ بر ایتالیا غلبه کنند. 

بکن بائر در ستون خود در نشریه آ اس در رابطه با بازی بزرگ یک چهارم نهایی یورو 2016 نوشت:" شنبه با ایتالیا بازی خواهیم داشت؛ تیمی که در تورنمنت های بزرگ همیشه ما را ناکام گذاشته و مقابلش بدشانس بوده ایم. نمونه اش 4 سال پیش که در نیمه نهایی یورو 2012 مقابل این تیم شکست خوردیم. به قول اولی کان، وقتی هیچکس روی ایتالیا حساب باز نمی کند هم از این تیم شکست خواهید خورد.

همین بلا امسال سر اسپانیا آمد و ایتالیا در حالیکه کمتر کسی برایش شانس پیروزی قائل بود بر اسپانیا غلبه کرد و بر عصر درخشان این تیم پایان داد. معتقدم آلمان در تورنمنت امسال تیمی جوان و سرحال است و می تواند طلسم ناکامی ها برابر ایتالیا را بشکند. به این تیم خوشبینم و امیدوارم با شکست ایتالیا به نیمه نهایی برسد."
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد