وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شورله: میخواهیم امسال دوئل جذابی با بایرن مونیخ انجام دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شورله بازیکن جدید دورتموند درمورد سرمربی جدیدش توماس توخل می گوید. 

 

به گزارش سایت SPOX, انتقال ماریو گوتسه به دورتموند یکی دیگه از بهترین مهاجمان آلمان آندره شورله هم به جمع دورتموندی ها اضافه شد، وی در مصاحبه ای درمورد سرمربی جدیدش توماس توخل گفت:


توماس توخل یکی از بزرگترین مربی های آلمان است. لحظه شماری برای شروع بوندسلیگا میکنم چرا که خیلی دوست دارم با توماس توخل کار کنم. از انتخاب دورتموند کاملا راضی هستم و به خوبی میدانم همه چیز در این تیم امکان پذیر است. ما میخواهیم امسال دوئل جذابی با بایرن مونیخ انجام دهیم و شک نکنید دورتموند امسال شگفت انگیز خواهد بود.

لازم به ذکر است آندره شورله در 147 بازی در بوندسلیگا موفق به ثبت آمار 48 گل و 29 پاس گل شده است. وی در قالب تیم ملی آلمان، 55 بار به زمین رفته است که حاصل آن 20 گل بوده است.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mokri شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 20:50

آقا ناموسا من از اینا می ترسم :|
آنچلوتی هم که متاسفانه ویتامین لیگ گیریش کمه :|
با این ترکیب و انگیزه ای که من از دورتموند میبینم فقط کافیه ما دو تا مصدوم بدیم که اون وقت کارمون با کرام الکاتبینه ...

گرج نشین شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 21:02

ما که هرسال داریم این حرفا رامی شنویم ولی هرسال هم تولیگ هم توجام حذفی واقای گلی به دورتموندسرهستیم وقهرمان میشیم

رضا المانی شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 21:26

چه بوندس لیگایی چه در کلاسیکری چه وولف و لوری عجب چیزی جون تازه حق بخش تلویزیونی المان که دو برابر شده از فصل دیگ اجرا میشه و همه تیما المانی جون میگیرن بهترین ها میان بوندس

امیر یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 08:55

شوذله جان حتی فکرشم صحیح نیست برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد