وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: دورتموند با تازه‌وارد‌هایش تهدیدی برای بایرن است؛ آلابا: از رفتن گوتزه متاسفم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ۲ ستاره با سابقه بایرن مونیخ از بابت خروج ماریو گوتزه و حضورش در بورسیادورتموند ابراز تاسف کردند. 

 

فیلیپ لام و داوید آلابا بعد از سال ها فعالیت در رده فوتبال حرفه‌ای به خوبی با سیاست‌های که باشگاه‌ها در نقل و انتقالات اعمال می‌کنند، آشنا بوده و به همین دلیل به عملکرد باشگاه خود یعنی بایرن احترام می‌گذارند.

اما از نظر شخصی بابت رفتن ماریو گوتسه و حضور مجددش در تیم بورسیادورتموند تاسف می‌خورند.

این ۲ چهره روز گذشته در این مورد نظرشان را بیان کردند.

لام به عنوان کاپیتان بایرن نیز بیان کرد:در مورد این که چرا ماریو گوتسه در بایرن به زعم رسانه‌ها کاملا درخشش نداشت، نمی‌توانم اظهارنظر کرده و پاسخ دهم. به هر حال سال‌ها است که او را می‌شناسم و می‌دانم چه جوان خوب و ارزشمندی است. ضمن آنکه فوتبالیست خارق‌العاده‌ای هم به شمار می‌آید و هیچ لزومی هم ندارد که در موردش تبلیغی کنم. 

وی ادامه داد: به هرحال هدف او را از انتقالش به دورتموند کاملا درک می‌کنم و می‌دانم که او می‌خواهد اوج‌گیری کند.حالا دورتموند با وجود او و بازیکنان جدید دیگرش باردیگر تیمی مطرح در میدان خواهند بود و رقیبی کاملا جدی و تهدید‌آمیز برای ما خواهند شد.

آلابا اظهارداشت:‌ برای شخص من، رفتن ماریو باعث تاسف بود. چون خیلی خوب او را می‌شناسم و درک می‌کردم.حتی خارج از میدان نیز با او صمیمی هستم. 

وی ادامه داد: البته تصمیم در مورد او چنین گرفته شد و طبیعی است که برایش همه خوبی‌ها را آرزو می‌کنم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد