وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: از رفتار هواداران دورتموند کمی متعجب شدم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع سابق دورتموند در پاسخ به انتقادات دورتموندی ها می گوید. 

 

به گزارش سایت fourfourtwo, هوملس مدافع بایرن مونیخ پس از خروجش از دورتموند باعث خشم هوادران دورتموند شد و دورتموندی ها به شدت از او انتقاد کردند و او را خائن خطاب کردند. هوملس در سال 2008 از بایرن به دورتموند آمد اما مجددا امسال به بایرن بازگشت که این انتقال برای دورتموندی ها خوش یمن نبود. هوملس در خصوص انتقادات دورتموندی ها گفت:


خیلی زود گفتند که من ناسپاسی کرده ام اما معنی قدرشناسی چیست؟ آیا به این معنی است که تمام زندگی خود را وقف یک باشگاه کنید؟ من که همیشه نسبت به باشگاهم وفادار بوده ام. از رفتار هواداران دورتموند کمی متعجب شدم. فک می کردم مردم می دانند که من با مونیخ ارتباط خاصی دارم. من هر تابستان و تعطیلات زمستان در مونیخ بودم و این که هواداران من را به بی وفایی متهم می کنند برایم عجیب است.

لازم به ذکر است، هوملس در اولین بازی رسمی خودش با بایرن در مقابل دورتموند قرار گرفت که به شدتت از سوی هواداران دورتموند هو شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد