وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: چمپیونز لیگ یک ماراتن با نتیجه ای نامشخص است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، انتظارات از قهرمان آلمان هرسال بالاست؛ اما کارل هاینس رومنیگه می گوید تصاحب سه گانه امری بدیهی نیست.  

 

کارل هاینس رومنیگه پیش از شروع فصل درخصوص انتظارات بالا از باواریایی ها هشدار داد. به نقل از goal آلمانی، کارل هاینز رومنیگه در کنفرانس خبری پیش از بازی افتتاحیه بوندسلیگا گفت:


میدانم که مردم در رویای کسب سه گانه به سر می برند. اما از طرفی، می دانیم لیگ قهرمانان تا چه حد سخت و غیر قابل پیش بینی است. حتی برای بی عیب و نقص ترین فوتبال و بهترین تیم اروپا نیز هیچ تضمینی جهت رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان وجود ندارد. چمپیونز لیگ یک ماراتن با نتیجه ای نامشخص است.

اما داشتن 4 عنوان قهرمانی در کارنامه ی تیم، یک نقطه عطف در تاریخ باشگاه است. رومنیگه ادامه داد:


اما من فکر می کنم تعداد انگشت شماری باشگاه هستند که از بقیه خیلی بهترند. البته که جشن قهرمانی لیگ قهرمانان در ماه می در بالکن شهر می تواند بهترین و مهم ترین جشنمان باشد. مثل جشن زیبای سنتی اکتبرفست که در اکتبر برگزار می شود و ما میخواهیم این سنت را برپا داریم.

رومنیگه برای اولین بازی انتظار یک بازی بزرگ را دارد:


فکر می کنم این اولین بازی، چیزی جادویی خواهد بود. فصل جدید، باشگاه های جدید، بازیکنان جدید؛ و درمورد خودمان هم کارلو آنچلوتی. اجازه دهید بازیها شروع شود...

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد