وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سهمیه لیگ قهرمانان تغییر کرد؛اسپانیا،آلمان،انگلیس و ایتالیا صاحب۴تیم درمرحله گروهی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرانجام سیستم کنونی سهمیه بندی لیگ قهرمانان که با انتقادات فراوانی همراه بود، تغییر کرد. 

 

این درخواست باشگاه ها و لیگ های بزرگ اروپایی بود که با تهدید به تحریم تورنمنت، خواستار تغییرات مهمی در روند برگزاری بازی ها شده بودند.

به گزارش اسکای اسپرتس، اولین تغییر رسمی، لحظاتی پیش به تصویب رسید. از دو فصل دیگر، یعنی از بعد از جام جهانی ۲۰۱۸، چهار لیگ بالای اروپا، یعنی اسپانیا، آلمان، انگلیس و ایتالیا، صاحب چهار سهمیه مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد و حتی در مرحله پلی آف هم شرکت نخواهند کرد. لیگ هایی مثل روسیه، فرانسه یا پرتغال، در صورتی که بتوانند به جمع چهار لیگ برتر برسند، می توانند از این امتیاز بهره ببرند، اگرچه اختلاف زیاد است و عملی شدن چنین اتفاقی بعید به نظر می رسد.

تغییرات دیگر لیگ قهرمانان اروپا را که از دو فصل آینده اجرا می شود، با هم مرور می کنیم:

۱- قهرمان لیگ اروپا، قطعا به طور مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود می کند. (در حال حاضر، تیم قهرمان لیگ اروپا، شاید در پلی آف حاضر شود.)

۲- لیست کامل سهمیه سایر لیگ ها، در پایان سال منتشر خواهد شد.

۳- در جدول رده بندی باشگاه ها، معیار قضاوت عوض خواهد شد و تیم ها بر اساس عملکردشان، متناسب با کشور و لیگی که نماینده آن هستند، مورد قضاوت و رده بندی قرار خواهند گرفت.

۴- همچنین در جدول رده بندی و سیدبندی تیم ها، معیاری در نظر گرفته خواهد شد که تیم هایی که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا را دارند، به صورت متناسب، امتیازی دریافت خواهند کرد و دیگر در رده ها و سیدهای پایانی قرار نخواهند گرفت.

۵- توزیع بهتری از درآمد ها بین تیم ها صورت خواهد گرفت و تیم های ضعیف می توانند بدون نگرانی از جذاب بودن در تبلیغات(بر خلاف سیستم کنونی)، پیشرفت کنند و پاداش مالی خوبی دریافت کنند.

۶- هر لیگ در نهایت می تواند ۵ تیم در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد(با احتساب اینکه تیمی از آن لیگ قهرمان لیگ اروپا شود). در صورتی که طی قوانین جدید، لیگی به ۶ تیم رسید،(قهرمانی دو تیم در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از یک لیگ که نتوانسته اند در جمع ۴ تیم لیگ داخی باشند)، در مورد حضور تیم ششم تصمیم گیری خواهد شد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
bahar_2000 جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 22:31

واااااای نمیدونم چرا ولی دلم میخواد با آرپیچی اتلتیکو و رئال را به رگبار بکشم تا همه از دستشون راحت شن به خصوص ریال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد