وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: تغییرلت زیادی نخواهیم داشت؛ مربیگری در این تیم بایرن کار آسانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی از علاقه خود برای ادامه دادن مربیگری سخن گفت. 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ قبل از دیدار برابر اتلتیکو مادرید که در روز چهارشنبه برگزار می شود در مصاحبه با French media از علاقه خود برای ادامه مربیگری سخن گفت و اعلام داشت " می توانم 15 سال دیگر مربیگری کنم" کارلتو در ادامه در ستایش از کینگزلی کومان وینگر سریع و فرانسوی بایرن مونیخ ادامه می دهد:

” هنگامی که من او را اولین بار دیدم 15 ساله بود، من هرگز بازیکنی به ان خوبی ندیده بودم. در حال حاضر او بالغ شده است و در عین جوانی یک بازیکن حرفه ای با کیفیت بالا و توانایی های بالقوه می باشد.
 “

کارلتو در ادامه در مورد بایرن مونیخ و سیستم چرخشی ادامه می دهد:

” من ترجیح می دهم از سیستم چرخشی استفاده کنم حتی زمانی که ریبری و روبن را در اختیار داشته باشم، ما به روبن پس از طی دوران مصدومیت نیاز داریم. بایرن مونیخ دارای سابقه بزرگ، سنت بزرگ و فرهنگ بزرگ همچون پاریسن ژرمن، رئال مادرید و بارسلونا است، شما مشکلی برای مربیگری در اینجا ندارید چون یک باشگاه بسیار پایدار است.
 “

کارلتو با تمجید از مربیان بوندسلیگایی تحت تاثیر کار توماس توخل قرار گرفته است و از مارکوس واینتسیرل نیز تمجید می کند:

” بسیاری از مربیان جوان و با استعداد در بوندسلیگا وجود دارند،مانند مربی شالکه مارکوس واینتسیرل.
 “

در انتها امچلوتی در مورد ادامه دادن حرفه مربیگری می گوید:

” خسته نیستم، من دوست دارم کار کنم و فکر می کنم بتوانم 15 سال دیگر مربیگری نمایم، برای من مربیگری یک حرفه استرس زا نیست و فوتبال فقط یک بازی است.
 “

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد