وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: مقابل اتلتیکو سعی می‌کنیم نبازیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نایب رئیس بایرن مونیخ اتلتیکو مادرید را دشوارترین حریف تیمش در مرحله گروهی سی ال می‌داند. 

 

ساعتی پیش هواپیمای حامل کاروان بایرن مونیخ در فرودگاه باراخاس مادرید به زمین نشست.

به گزارش fcb.de، فردا شب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا اتلتیکو مادرید میزبان بایرن مونیخ است. در فاصله یک روز مانده به این مسابقه کارل هاینس رومنیگه گفت:

“بعد از کسب هشت برد پشت سر هم، تیم ما روزهای خوبی را سپری می‌کند و روی غلتک پیروزی هستیم. با پنج گلی که ابتدای کار به روستوف زدیم هم پیغام خود را به حریفان رساندیم و حالا وقت آن است یک نتیجه خوب در ویسنته کالدرون را هم به آن اضافه کنیم. البته با توجه به نتایج سال‌های اخیرمان برابر تیم‌های اسپانیایی، فردا دست کم تلاش می‌کنیم نبازیم. اتلتیکو بدون شک سخت‌ترین حریف ما در مرحله گروهی است. این واقعیت که آنها طی سه سال اخیر دو بار به فینال سی ال رسیده‌اند خودش گویای همه چیز است. آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپا را دارند و جزو قدرتمندترین‌های چمپیونزلیگ هستند.
 

نایب رئیس باشگاه بایرن در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این مسابقه به ذکر این نکته اکتفا کرد:

“کارلو اتلتیکو را بهتر از همه ما می‌شناسد و امیدوارم نتیجه بگیرد. هدف ما این است که به عنوان تیم نخست گروه به مرحله یک‌هشتم پایانی برسیم و نتیجه دیدار فردا برای تحقق این هدف نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد