وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باور هیتسفلد در مورد چرایی رفتن گواردیولا از بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی پیشین بایرن به تحلیل علت جدایی گواردیولا از این تیم آلمانی پرداخت.  

یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ بایرن مونیخ عقیده دارد پپ گواردیولا از این تیم جدا شد زیرا دیگر زمان رفتنش فرا رسیده بود.

به گزارش abendzeitung.de، اوتمار هیتسفلد به Blickpunkt Sport گفت:

“گواردیولا همیشه عقیده داشت که در بارسلونا یک سال اضافه‌تر از آنچه که باید مانده است. در آلمان هم سه سال از کارش در بایرن می‌گذشت و زمانی رسیده بود که احساس می‌کرد از این به بعد فقط انرژی و وقتش را هدر خواهد داد زیرا هر چه در چنته داشت رو کرده بود و به عبارتی آنجا دیگر کهنه شده بود. بالاخره فوتبال را که نمی‌توان از نو اختراع کرد. 

هیتسفلد در حالی این ادعا را مطرح می‌کند که خود گواردیولا در توجیه عدم تمدید قراردادش گفته بود می‌خواهد هر طور شده مربیگری در لیگ برتر را تجربه کند.

این مربی سوئیسی در مورد دوران مربیگری خودش در بایرن نیز گفت:

“من هم در بایرن زیاد ماندم؛ شش سال بودم اما حس می‌کنم پانزده سال گذشت. دیگر حتی توان ارائه استعفای خودم را هم نداشتم و خوشحالم روزی رسید که اولی هونس خودش به من گفت بهتر است راهمان را جدا کنیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد