وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: بازی مقابل اتلتیکو همواره دشوار می باشد؛ هوملس آماده بازی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر اتلتیکو مادرید حضور پیدا کرد.  

 

دو تیم اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ پس از پیروزی در اولین دیدارهای خود در گروه D مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و در دومین بازی باید به مصاف هم بروند. کارلو انچلوی سرمربی باواریاییها با تمجید از قدرت دفاعی تیم اسپانیایی انتظار یک بازی سخت در ویسنته کالدرون را می کشد. به گزارش FFT او در مورد این بازی می گوید:

” بازی در برابر اتلتیکو همواره دشوار است و در روز چهارشنبه شاهد یکی دیگر از این بازی ها خواهیم بود، انها تیمی هستند که به خوبی سازمان یافته است. ما در فرم خوبی هستیم و باید در مقابل اتلتیکو نیز این را حفظ کنیم. اتلتیکو فلسفه روشنی دارد، آنها بسیار سازمان یافته هستند و نتایج بزرگی در سالهای اخیر ثبت کرده اند.
 “

کارلتو ادامه می دهد:

” این یک بازی دشوار و شدید خواهد بود، از این موضوع آگاهی داریم و منتظر بازی هستیم، انها بازیکنان هیجان انگیز زیادی دارند. سیمئونه دوست خوب من است و یکی از بهترین مربیان می باشد، در حال حاضر فوتبال به سوی بازی مستقیم و ضد حمله گرایش یافته است و سیمئونه یک مثال در این باره می باشد. مالکیت توپ مهم است چون اجازه می دهد بازی را کنترل کنید اما شما باید بهترین استفاده را نیز از این در اختیار داشتن بکنید.
 “

آنچلوتی در مورد مصدومین بایرن نیز گفت:

” هوملس به خوبی تمرین کرده است و آماده بازی با اتلتیکو می باشد. داگلاس کاستا همچنان مصدوم است، او به تمرینات فردی خواهد پرداخت و امیدوارم پس از استراحت بین المللی( بازی های ملی) به ما ملحق شود.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 12:35

به به حال کردم ولی امیدوارم جلوی این تیم وحش مصدوم نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد