وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: ادامه مسیر گواردیولا کار ساده ای است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی،‌سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که ادامه دادن به مسیر پپ گواردیولا کار ساده ای است.   

 
پپ در آلیانز آره نا سه قهرمانی بوندس لیگا در طی سه فصل به دست آورد و حال هدایت این تیم به آنچلوتی سپرده شده است. سرمربی ایتالیایی شروع خوبی در آلمان داشته و حال مدعی شد که ادامه دادن مسیر گواردیولا کار ساده ای است.
او گفت:" کار من تا به اینجا ساده بوده زیرا دانش تیم بسیار بالاست و کیفیت بالایی نیز دارد. فکر می‌کنم کلید این کیفیت بالا گواردیولا است. به نظرم تیم در شرایط خیلی خیلی خوبی قرار داشت و دانش زیادی نیز نسبت به فوتبال داشت. شرایط رختکن عالی بود و من هم قصد تغییر آن را نداشتم. هر مربی ایده های فوتبالی خودش را دارد و من هم سعی کردم بدون ایجاد تغییرات بزرگ ، تفکراتم را به تیم منتقل کنم. گاهی وقتی ایده های جدید به تیم تزریق می‌شود، تمرکز تیم بالا می‌رود"
 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
لوا دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 15:14

این آنچلوتی که از گواردیولا بدتره
بازی با اتلتیکو دوران پپ حملاتمون بهتر بود

mokri دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 18:13

بابا به پیر به پیغمبر اگه میخواستیم سبک گواردیولا بازی کنی تو رو نمی آوردیم که گواردیولا رو نگه میداشتیم
تو رو آوردیم که سبک تیم رو عوض کنی

یونس دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 18:49

پپ سه سال با بایرن کار کرد بعد از سه سال جلوی اتلتیکو به زور دوتا گل زدیم اونوقت میخوای آنجلوتی بیاد تو دو روز انقلاب کنه؟
به هرکی میرسی میگه بازی برگشت جلوی اتلتیکو... یادشون رفته افتضاح رفت مقابل اتلتیکو رو....
من عاشق آنجلوتیم و بهش ایمان دارم و شماهم بررید نیم فصل دوم بازی هایرو ببینید بعد فتوا بدید.

یونس (ایساک) دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 18:55

آنجلوتی سرور گوآردیول

Mh13 دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 23:01

گواردیولا نابقس فقط حیف که یکم یه دندس و روی کارای دفاعی کار نمیکنه
امیدوارم با کارلو قهرمان clباشیم که کارلو به سرنوشت پپ دچار نشه

persianmanshaft سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 11:48

یونس به خاطر سپرده میشی به خاطر دفاع از عملکرد کارلتو

یونس سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 12:43

حالا این بده یا خوب؟

persianmanshaft سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 17:00

تا کار کنه ببینیم ،فعلا که داره از دسترنج پپ میخوره،البته این گفته من تایید پپ نیست،سه سال ما حسرت جام رو خوردیم،شخصا عقیده به مربی خوب آلمانی دارم،نمیخوام آیه یأس بخونم ولی چشمم بهش آب نمیخوره

Ireland سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 17:18

گواردیولا زیاد بد نبود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد