وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت روبن، مارتنز و کاستا به تمرینات بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن، خاوی مارتینز و داگلاس کاستا، سه بازیکن مصدوم بایرن با رهایی از بند آسیب دیدگی، به تمرینات این تیم بازگشتند.  
بایرن دو دیدار آخر خود در لیگ قهرمانان و بوندس لیگا را بدون پیروزی به اتمام پشت سر است و با بازگشت بازیکن مصدوم خود می تواند به بهبود روند نتایج خود امیدوار باشد. 

روبن هفته گذشته و در جریان دیدار بایرن برابر کلن مصدوم شد و نتوانست تیم ملی هلند را در دیدار برابر لاروس و فرانسه همراهی کند اما حالا شرایط بازی کردن را پیدا کرده است. 

همچنین داگلاس کاستا که به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ در تمرینات تیمش غایب بود، حالا می تواند در ترکیب بایرن قرار بگیرد. دیگر بازیکن مصدوم بایرن، خاوی مارتینز بود که او نیز می تواند در دیدار ایتدای هفته آینده برابر اینتراخت فرانکفورت، با لباس بایرن به میدان برود.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 07:12

فقط یه بار دیگه ارزو دارم روبری مصدوم نشن و باهم تو زمین باشن به هرکی میخاین قسم زوج مثلشون نداریم واقعا این دوتا قطعا و بدن شک بهتر از پرتغالیه و ارزانتینیه هورمونی هستن و البته اگه یزره خوشکلتر بودن و المانیا تو فیفا نفوذ بیشتری داشتن احتمالا تا الان هرکدوم ی توپ طلا رو گرفته بودن.افتخار میکنم بایرنیم.mia san mia یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد