وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر ایرلند شمالی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیشب در مرحله مقدماتی جام جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال آلمان با دو گل تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی را شکست داد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید.   

 

یواخیم لوو:

نکته مهم این است که در دو بازی گذشته مان شش امتیاز کسب کردیم و هیچ گلی دریافت نکردیم. ما در دقایق ابتدایی دو گل به ثمر رساندیم و این مسئله به این معناست که بردی آسان کسب کردیم. ایرلند شمالی کاملا عقب نشسته بود و آن ها پس از خوردن گل شیوه بازی شان را تغییر ندادند. ما در پانزده دقیقه پایانی نیمه اول دفاع کردیم زیرا ایرلند شمالی خطرناک بود. در بعضی موقعیت ها بی دقت هستیم و همچنین در انتقال حمله به دفاع، کمی کند بودیم.

 

مانوئل نویر:

هدف اصلی ما بازی خوب بود و توانستیم به نسبت بازی با چک بهتر باشیم، ایرلند در نیمه دوم بهتر شد ولی نیمه اول کنترل کامل بازی در دست ما بود، می توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم، ما می دانستیم در این بازی امکان همه چیز وجود دارد و برای ما شرایط خطرناکی پیش بیاید، از هر مسابقه تا مسباقه بعدی کارهایی انجام دادیم و می خواهیم تمام امتیازهای را به دست آوریم.

 

سامی خدیرا:

در شروع هر دوبازی ما بسیار متمرکز و تهاجمی بازی کردیم و به حریفان فضای بسیار کمی دادیم، از عملکرد خودمان راضی هستیم گرچه در نیمه دوم کمی از فشار خود کاستیم ولی پیروزی دلچسبی بود، برای من خیلی مهم است که بتوانم در تیم حاضر باشم و تیم به موفقیت برسد.  

 

توماس مولر:

می شد دید که به آنچه که هدف بود رسیدم، تحرک بیشتری به نسبت بازی با چک داشتیم، بازی ما برابر ایرلند شمالی به نسبت بازی که در هامبورگ انجام دادیم متفاوت بود ، در برابر ایرلند به دو گل زودهنگام دست پیدا کردیم ولی تا اخرین لحظه دست از بازی تهاجمی برنداشتیم هرچند که باید قبول کرد در زمان هایی به خاطر دوندگی زیاد اندکی خسته می شدیم، ما از پیروزی خوشحالیم و می دانیم حریفان تلاش می کنند بازی را برای ما سخت کنند.

 

تونی کروس:

30 دقیقه اول بازی بسیار عالی بودیم و ابتکار عمل در بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود، ایرلند شمالی فرصت بسیار کمی داشت و تلاش آنها برای گلزنی اندک بود، در نیمه دوم آنها کاملن دفاعی بودند و تقریبا غیر ممکن بود بتوان به پشت دفاع آنها دست پیدا کرد، در مسابقه با ایرلند شمالی نکته متمایز آنها بازی از دقیقه اول تا آخرین لحظات مسابقه بود.

  

ماریو گوتزه:

ما بازی خیلی خوبی انجام دارد و در تمام موقعیت ها کامل بودیم، گل دوم را خیلی زود به ثمر رساندیم، از این سبک بازی هواداران لذت می برند، هرکس می داند ما به باید چه کارهایی انجام دهیم (انتظارت از ما بالاست).

 

ایلکای گوندوگان:

خوشحالم که دوباره به تیم ملی بازگشته ام و اکنون به بازی و مراحل بعد در باشگاه و تیم ملی فکر می کنم. شرایط برای همه ما مثبت است و بازیکنان بسیار خوبی در تیم حضور دارند. ماریو گوتسه؟ او با انجام بازی های بیشتر باتجربه تر خواهد شد و ما نباید درباره او قضاوت کنیم. او کارهای مهمی برای تیم ملی انجام داده است.  

نظرات 2 + ارسال نظر
hosein002 چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 21:21

به امید قهرمانی
دلم تنگ گوتزه استای کاش تو بایرن بود

persianmanshaft چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 22:58

آقای گواردیولا ..... تو بازیش و نابودش کرد،کچل خائن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد