وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه اختصاصی سایت رسمی بوندسلیگا با سرمربی بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فصل جاری کارلو آنچلوتی هدایت بایرن را به عهده گرفت و این مربی 57 ساله در کارنامه خود فتح 3  لیگ قهرمانان را دارد. 

 

در زیر مصاحبه اختصاصی با سایت رسمی بوندسلیگا سرمربی بایرن مونیخ درج شده است.

 

بوندس لیگا: جناب آنچلوتی برای شروع راز موفیقت شما در فوتبال چیست؟

آنچلوتی: کنجکاو هستم (با خنده) شاید یکی از رازهای کار من باشد

 

بوندس لیگا: اجازه بدید ما بتوانیم راز شما را کشف کنیم، ما شرط می بندیم که اگر مربی فوتبال نمی شدید می توانستید هنرپیشه باشید؟

آنچلوتی: نه حدس درستی نبود، من فیلم رو دوست دارم و برایم سرگرم کننده است و در آشپزی خوب هستم، اما هنرپیشه؟ فکر نمی کنم در این شغل استعدادی داشته باشم

 

بوندس لیگا : اما شما در 2 فیلم شرکت داشتید (The World of Don Camillo، Star Trek) و پیش از فینال لیگ قهرمانان در سال 2003 برابر یوونتوس در بخش کوتاهی از فیلم آل پاچینو حضور داشتید

آنچلوتی: در آن زمان من چهره یک فوتبالیست را داشتم و آل پاچینو سخنرانی انگیزه ای برای شاگردانش انجام می داد، برای من لحظه خاصی بود، در مورد کار تیمی به راستی که این موضوع یکی از رازهای مهم موفقیت در فوتبال است

 

بوندس لیگا: و سایر فیلم ها

آنچلوتی : یکی از آنها برای خیلی سالهای پیش است و دیگری هم بسیار کوتاه

 

بوندس لیگا : می توانید بین فیلم و بازی در فوتبال مقایسه ای انجام دهید یا یک فوتبالیست چه چیزهایی از یک هنرپیشه یاد بگیره؟

آنچلوتی: به طور عمومی نه چنین مقایسه ای نیست، هر بازی فوتبال شبیه به فیلم جدید است و نمی توان بازی را تکرار کرد، در کل برای یک فوتبالیست انگیزه فاکتور بسیار مهمی است، فوتبال تنها بحث تکنولوژی و توپ نیست و بحث های روان شناسی اهمیت زیادی دارد

 

بوندس لیگا : بحث روحیه، گفته می شه شما به شاگردانتون آزادی بیشتری می دهید وبه همین خاطر آنها علاقه خاصی به شما دارند و حتی ستارگان بایرن مونیخ از این موضوع صحبت کردند و از اینکه شما مدام با آنها صحبت می کنید احساس رضایت دارد

آنچلوتی: فوتبالیست اول انسان است و باید نکات مثبت او را دید و من به عنوان مربی زمان زیادی را با شاگردانم سپری می کنم و باید با صحبت شرایط را بهتر کرد، در مورد آزادی من قضیه را متفاوت می بینم، در تیم وظایف و پست های مشخص است و اینگونه تیم شکل می گیرد ولی در مورد پست آنها از شاگردانم می پرسم.

 

بوندس لیگا : با وجود بازی های پرفشار و حضور در باشگاه های بزرگ شما آرامش مثال زدنی دارید چرا اینگونه است؟

آنچلوتی : شاید به شخصیت من مربوط باشد، پدر من هم مرد آرامی بود و همچنین معلم و مربی های من، زمانی که شما عاشق چیزی باشید احساس فشاری نمی کنید، البته زمانی که به هدف خودتون نمی رسید ناامید می شید ولی باید پذیرفت که فاجعه نیست برای مثال فتح لیگ قهرمانان برای بایرن مونیخ هدف اصلی است نه وظیفه

 

بوندس لیگا : شما انگار استراحتی ندارید و هیچ وقت روی مبل دراز نمی کشید(ی جور اصطلاح برای تنبلی = لم نمی دهید)

آنچلوتی : (با خنده) چرا گاهی این کار رو می کنم البته وقتی تنها هستم، البته شما باید احساس خود را نشان دهید این خیلی مهمه، اما هنگامی که وارد تیم می شوید بهتر است تا خواب کمتری داشته باشد، پس از بیش از  1000 بازی کار ساده ای است

 

بوندسلیگا : چیزی هست که شما رو واقعا ناراحت کند؟

آنچلوتی: البته که هست، برای مثال زمانی که بازیکنی قوانین را درست اجرا نکند، اینکار خودخواهی است و مغایر با رفتار حرفه ای، در بایرن مونیخ شما با تعداد زیادی بازیکن حرفه ای روبرو هستید که باید به خوبی بتوانید از سطح آنها استفاده کنید

 

بوندس لیگا : شما در لیگ های مختلفی کار کرده اید، ارزیابی شما از بوندس لیگا چیست؟

آنچلوتی: استادیوم های پر از تماشاگر، مردمی عاشق فوتبال، بوندس لیگا لیگی کاملا ورزشی است به همراه استادیوم ها بسیار زیبا

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد