وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: کسی در حضور مسی و رونالدو شانسی برای توپ طلا ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژروم بواتنگ رقابت با مسی و رونالدو را ممکن ندانست. 

 

ژروم بواتنگ مدافع مستحکم بایرن مونیخ مسی و رونالدو را برای "جهان دیگری" دانست و رقابت با این دو غول فوتبال دنیا را در حال حاضر غیر ممکن می داند. بواتنگ که یکی از بهترین مدافعین حال حاضر جهان است شانس خود برای بردن عنوان بهترین بازیکن جهان را اندک می داند و به Sport Bild می گوید:

” 10 سال پیش فابیو کاناوارو اخرین مدافعی بوده است که ت.پ طلا را برده است. برای شما به عنوان یک مدافع این بسیار سخت است، باید در جام جهانی قهرمان شوید و با وجود یک تیم خوب چند گل نیز به ثمر برسانید.
 “

بواتنگ ادامه می دهد:

” مسی و رونالدو برای جهان دیگری هستند و با وجود سطح فعلی انها بسیار سخت خواهد بود شخص دیگری توپ طلا ببرد، صرف نظر از اینکه شما مهاجم هستید یا مدافع. انها فوق ستاره هستند.
 “

بواتنگ در مورد بازیکنان آلمانی و قیاس با این دو بازیکن اظهار داشت:

” ما برخی بازیکنان بزرگ در آلمان مانند مانوئل نویر، توماس مولر، تونی کروس و مسوت اوزیل داریم اما هیچ کس عصابانی نخواهد شد که من بگویم بازیکنی مانند مسی و رونالدو نداریم. آنها فوق اعلاده هستند و در بالاترین سطح ممکن.
 “

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Mh13 جمعه 23 مهر 1395 ساعت 22:45

خوشم اومد که صادقانه حرف زد
تیم ملی حال حاضرآلمان بازیکنی مثل مسی و رونالدو نداره ولی
آلمان یه مزیت داره که همیشه یه تیم کامله 11 بازیکن داره که همگی در سطح بالایی قرار دارن و یک فوتبال زیبا رو در سطح ملی در بالاترین کیفیت ممکن ارائه میدان کاری که آرژانتین و پرتغال صرفا به دلیل حضور دو ستارشون قادر به انجامش نیستن

من فقط بایرنیم شنبه 24 مهر 1395 ساعت 11:31

متاسفم برا بواتنگ با این مصاحبه. خوب یکی نیست بگه بنده خدا اگه روبری مصدوم نمیشدن این دوتا خا یه ها با قرم نمیتونسن بگیرن چه برسه به طوپ (توپ) طلا چرا انقدر اونارو بالا میدونید دوره کاناوارو زیدان بود رونالدینیو که یه پاش به جفت اینا میرزید بود رونالدو ومسی بودن همه بودن ولی یکبار کاناوارو این مصاحبه هارو نکرد بدبختی از خو ما بایرنیاس که طوپ طلارو دو دستی میدیم به اینا حق فرانکیا خوردن فقط قیصر دفاع کرد ازمون ولی هرسال ده تا جام میگیریم اونام هیچ پخی نمیشن بازم طوپ میرسه به اونا.بارها گفتم بازم میگم پرتقالیه و ارزانتینیه انگشت کوچیکه روبری نمیشنmia san miaاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد