وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: از گل زدنم خوشحال نیستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک هلندی بایرن از اینکه دیشب برای تیمش موفق به گلزنی شد خوشحال نیست. 

 

در ادامه هفته هفتم بوندسلیگا دیشب بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت به تساوی رضایت داد تا سومین بازی متوالی بدون برد برایش رقم بخورد.

به گزارش abendzeitung.de، آرین روبن که بعد از دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت‌های طولانی یک بار دیگر در ترکیب باواریایی‌ها قرار گرفته بود موفق شد بازگشت شکوهمندی داشته باشد و در دهمین دقیقه مسابقه گل نخست تیمش را وارد دروازه حریف کند. با این حال او بعد از پایان این مسابقه گفت:

“امروز خیلی چیزها سر جای خودش نبود. این نتیجه ناراحت کننده است، هرگز نباید در مقابل یک تیم ده نفره چنین دستاورد ضعیفی را رقم بزنیم. اگر بخواهیم جوری که امروز ظاهر شدیم ادامه دهیم جدا به مشکل بر خواهیم خورد و در مقابل هر حریفی کار برایمان سخت خواهد شد. اینطور نمی‌شود. من بابت گلی که زدم نمی‌توانم احساس خوشحالی کنم. 

گفتنی است گلی که آرین روبن در دهمین دقیقه بازی برای بایرن به ثمر رساند در حالی روی پاس داوید آلابا مهیا شد که این مدافع اتریشی در موقعیت آفساید قرار داشت.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 12:36

بر خلاف روبن من خیلی خوشحالم چون هم مصدوم نشد هم دوباره بعد از روزها اومد و گل زد که این فقط از روبری بر میاد وبس.اگر این دوتارو بتونه کارلو روپا کنه و باهم بزارتشون برگ برندش خواهن بود مثل سا هاینکس این دو بهترین زوج تاریخ هستن با اختلاف.اگه این چندساله مصدوم نمیشدن قشنگ دوتا چمپیونز دیگه میداشتیم قطعا.mia san miaیاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد