وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - آیندهوون؛ باواریایی ها در صدد جبران ناکامی ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بایرن مونیخ و آیندهوون به مصاف هم خواهند رفت. 

 

ورزشگاهتاریخزمان
آلیانس آرنا، مونیخ28 مهر 139522:15 به وقت تهران

بررسی وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ: پیروزی بایرن در این بازی به واسطه خارج شدن از فشار و انتقادات لازم است. شاگردان آنچلوتی در 3 بازی اخیر خود نبرده اند و 4 گل را دریافت کرده اند. شرایط برای آنها در بوندس لیگا بد نیست چراکه با وجود 2 تساوی متوالی همچنان در صدر هستند اما موفق به بیشتر کردن فاصله با رقبا نشدند. احیای بسیاری از بازیکنان تیم که در بازی های ملی به سر می بردند به این تیم کمک بزرگی خواهد کرد. دیگر اتفاق خوب برای آنچلوتی بازگشت داگلاس کوستا وینگر سرعتی و موثر تیمش خواهد بود. مونیخی ها روستوف را در خانه شکست دادند اما خارج از خانه برابر اتلتیکو شکست خوردند و هم اکنون 3 امتیازی هستند. بایرن برای صعود به مرحله بعد و صدرنشینی و مهم تر از آن خارج شدن از روند ناکامی ها، به این پیروزی خانگی نیاز مبرم خواهند داشت.

آیندهوون: قهرمان هلند، قدرت و صلابت فصل گذشته خود را ندارد. در جدول فصل جاری لیگ هلند آنها از رقابت با فاینورد و آژاکس جا مانده اند و با 18 امتیاز و 9 امتیاز اختلاف نسبت به صدر در جایگاه چهارم قرار دارند. شاگردان فلیپ کوکو در گروه مرگ لیگ قهرمانان افتاده اند و شرایط برای صعود آنها به مرحله بعد بسیار دشوار است. باخت در خانه مقابل اتلتیکو و تساوی خارج از خانه برابر روستوف حاصل کار آیندهوون در گروه دی مسابقات بوده است. قرمز و سفید ها دو مهره کلیدی خود به نام های لوکادیکا و هندریکس را مقابل بایرن در اختیار نخواهند داشت. آیندهوون در 2 بازی آخرش در لیگ مقابل تیم های نه چندان قدرتمند به پیروزی نرسیده و فردا شب باید برابر یکی از پرمهره ترین تیم های اروپا قرار بگیرد. آنها باید بکوشند تا یک امتیاز خارج از خانه در آلیانتس آرنا کسب کنند اما گرفتن امتیاز آن هم در خانه بایرن کار آسانی نیست.

ترکیب احتمالی دو تیم

وضعیت غایبان دو تیم

گلزنان برتر دو تیم در لیگ های داخلی

دقایق به ثمر رساندن گل های دو تیم در لیگ های داخلی

رویارویی های دو تیم

پیش بینی هواسکورد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد