وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: کار با کارلتو لذت‌بخش تر از گواردیولاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، علیرغم داشتن رابطه ای خوب با پپ گواردیولا، آرین روبن تاکید کرد که روش های کاری کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن را بیشتر می پسندد.   

 
گواردیولا در ابتدای فصل جاری و بعد از گذراندن سه فصل موفقیت آمیز در رقابت های داخلی، بایرن را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد و آنچلوتی ایتالیایی جایگزین وی شد.  

آرین روبن گفت: "همیشه زمانیکه در رابطه با عملکرد دو مربی صحبت می کنید، باید مراقب جملات خود باشید. اگر من می گویم که یکی از بین این دو نفر در یک جنبه از دیگری بهتر است، بدان معنا نیست که دیگری کیفیت پایینی دارد. پپ در تمام طول ساعات روز مجذوب فوتبال است و من معتقدم بایرن زیر نظر او گام بزرگی به سوی پیشرفت برداشت و تنوع تاکتیکی و ترکیبی ما نسبت به قبل بیشتر شد. 

زیر نظر آنچلوتی، ما آزادی عمل بیشتری داریم اما هنوز هم بسیاری از جزئیات همانند گذشته است. من رابطه بسیار خوبی با گواردیولا داشتم و فلسفه و نوع نگرش او به فوتبال را می پسندیدم. اما با آنچوتی، همه چیز بسیار خوب پیش می رود و آرامشی که در رفتار او است، باعث شده است تا من تنها قدرت بیان صفات مثبت او را داشته باشم".
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد