وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مربی کلن: هنوز زود است به ما بگویند رقیب بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی کلن هر تعریفی را در مورد تیمش می‌پذیرد مگر عنوان "رقیب بایرن". 

 

پتر اشتوگر از چهار سال پیش تا کنون سکان هدایت اف سی کلن را در دست دارد و طی این مدت هیچ گاه نتوانسته در جمع مدعیان کسب عناوین قهرمانی باشد.

به گزارش Goal، این مربی که در فصل جاری شروعی فراتر از تصور داشته و با گذشت هفت هفته نخست بوندس لیگا تیمش را به جایگاه دوم جدول رسانده معتقد است فعلا زود است آنها را مدعی کسب عنوان قهرمانی قلمداد کنند. او در این باره به Bild گفت:

“تقریبا 99 درصد محال است که این رویا طی چهار سال آتی به واقعیت تبدیل شود؛ قرارداد من هم تا همان زمان اعتبار دارد. درست است که من تا این لحظه تیمم را به دو امتیازی بایرن رسانده‌ام، ولی ما نگاهی واقع‌گرایانه به مسائل داریم و به همین خاطر نمی‌توانم لقب "رقیب بایرن" را برای تیمم بپذیرم. این لقب برای تیم‌هایی مثل بروسیا دورتموند، بایر لورکوزن و مونشن‌گلادباخ است. اما در سایر زمینه‌ها می‌توان تیمم را ستود؛ شاگردان من با پشتکار، انضباط، منطق و دیسیپلین همه آنچه که برای موفقیت نیاز است را دارا هستند و از آنها در آینده نزدیک بیشتر هم خواهید شنید. با همان نگاه واقع‌گرایانه احساس غالبی که در این شرایط می‌توانم داشته باشم احساس افتخار است. عملکرد تیمم مقابل اینگول اشتات واقعا قابل ستایش بود و کلاهم را به احترام این بچه‌ها برداشتم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد