وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه:ما مثل انگلیسی هافکرنمی کنیم؛خریدکودکان10ساله ازلحاظ اخلاقی پسندیده نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینتس رومنیگه گفته قرارداد بستن با کودکان 10 ساله، که در لیگ برتر رواج پیدا کرده، از لحاظ اخلاقی پذیرفته شده نیست. 

 

با توجه به درآمدهای نجومی از ترانسفر بازیکنان در دنیای فوتبال فوتبال مدرن، به خدمت گرفتن استعدادهای کم سن و سال، هر ساله بیشتر و بیشتر می شود.

اگر چه قبلا اساس بر این بود که تیم های پایه هر باشگاه در همان مناطق محلی مربوط به خود به دنبال استعدادهای جوان بگردند، اکنون قضیه متفاوت شده و تیم ها در هر گوشه دنیا نماینده دارند. لیگ برتر هم در این زمینه پیشرو سایر لیگ ها بوده و معمولا بیشترین ستاره های خارجی را جذب تیم های رده های سنی خود می کند، ولی تمام این نفرات جذب شده نمی توانند مسیر موفقیت را کامل طی کرده و به تیم بزرگسالان باشگاه برسند.

بر همین اساس و به نقل از مجله رسمی باشگاه باواریایی، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، باشگاه های انگلیسی را به دلیل قرارداد بستن با بازیکنان 10 ساله، متهم به ربودن استعدادهای نوجوان کرده است:

“ما نمی خواهیم مثل انگلیسی ها، کودکان 10 یا یازده ساله را خریداری کنیم. در این مورد واقعا به نظرم می شود لفظ آدم ربایی را به کار برد، چون عمل انجام شده از لحاظ اخلاقی زیر سوال است.
 

رومنیگه با اشاره به این مساله که آنها ترجیح می دهند سیاست های پربازده سال های گذشته شان را ادامه داده و تا 14 سالگی برای قرارداد بستن با بازیکنان صبر کنند، ادامه داده است:

“تمرکز ما در این مورد بیشتر روی آلمان و منطقه باواریا است؛ برای همین ترجیح می دهیم بازیکنان تیم های پایه و استعدادهای آینده مان اهل روزنهایم (شهری در ایالت بایرن که در 52 کیلومتری جنوب شرقی مونیخ واقع شده است) باشند تا ریو!
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد