وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - مونشن گلادباخ؛ میزبانی از گربه سیاه، این بار با کارلتو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از هفته هشتم رقابت های بوندس لیگای آلمان، دو تیم بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ به مصاف هم خواهند رفت.  

ورزشگاهتاریخزمان
آلیانس آرنا، مونیخ1 آبان 139520 به وقت تهران

بررسی وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ: پس از 3 بازی بدون برد، بالاخره برابر آیندهوون در لیگ قهرمانان به پیروزی قاطع رسیدند و توانستند نمایش ایده آل و مسلطی را از خود به اجرا بگذارند. مونیخی ها که در 2 بازی آخر خود در بوندس لیگا با تساوی متوقف شدند، فردا برابر یکی از قدرتمندترین تیم های این لیگ قرار می گیرند. بایرن برخلاف هفته های قبل مصدومان پرشماری ندارد، از این رو کارلو آنچلوتی به جز ریبری تمام مهره های کلیدی اش را در اختیار خواهد داشت. آنچلوتی در کنفرانس پیش بازی از حضور روبن در ترکیب ابتدایی تیمش خبر داد. بایرن در بازی های اخیرش برابر گلادباخ ناکام بوده، به طوری که در 4 بازی اخیرشان در بوندس لیگا مقابل این تیم سرسخت متوقف شده  و به پیروزی نرسیده اند. یاران آنچلوتی فردا شب محکی جدی مقابل کره اسب های با انگیزه خواهند خورد و با پیروزی در این دیدار می توانند 20 امتیاز شده و جایگاه خود را در صدر جدول محکم کنند. 

مونشن گلادباخ: با وجود داشتن مصدومان مهم و تاثیر گذار، یاران شوبرت شایستگی خود را در لیگ قهرمانان برابر نماینده توانمند اسکاتلند یعنی سلتیک آن هم در خارج از خانه نشان دادند. کره اسب ها همواره تیمی جان دار و خطرناک برابر حریفان خود بوده اند. عملکرد آنها در بوندس لیگا کاملا متوسط بوده چراکه از 7 بازی، 11 امتیاز را کسب کرده اند و در وسط جدول یعنی رتبه نهم قرار دارند. گلادباخ در این فصل بوندس لیگا برخلاف نمایش خوب در خانه، در بازی های خارج از خانه ضعیف ظاهر شده است. علاوه بر غیبت 100 درصدی دومینیگوئز و کریستنسن، حضور رافائل تاثیر گذار و هازارد نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. آنها در 2 سال اخیر رقیب سفت و سختی برابر بایرن بوده اند و شکست نخورده اند. باید دید که آیا شاگردان شوبرت باز هم می توانند برای بایرنی ها دردسر ساز شوند یا خیر؟

ترکیب احتمالی دو تیم

وضعیت غایبان دو تیم

گلزنان برتر دو تیم

دقایق به ثمر رساندن گل های دو تیم

6 تقابل اخیر دو تیم

مونیخی ها در 4 دیدار آخرشان در بوندس لیگا برابر گلادباخ پیروز نشده اند. آخرین بار بایرن در خارج از خانه و در تاریخ بیست و چهارم ژانویه 2014 گلادباخ را 2 بر صفر شکست داد. دو تیم تا به حال 99 بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم بایرن 48 برد، گلادباخ 22 برد و 29 بازی نیز بدون برنده به پایان رسیده است.

پیش بینی هواسکورد

نظرات 3 + ارسال نظر
سندی شنبه 1 آبان 1395 ساعت 13:48

شهلا یار مهربونم

عقاب سفید شنبه 1 آبان 1395 ساعت 17:49

دورتموند تا دقیقه 30، 2بر صفر عقبه!

محسن.اشتایگر شنبه 1 آبان 1395 ساعت 21:56

تبریک بردیم ولی این بایرن جذاب بازی نمیکنه امیدواریم بازی به بازی بهترشه تاقهرمان clشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد