وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر آنچلوتی و رومنیگه در مورد نحوه شادمانی داگلاس کاستا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گلزنی کاستا در دقیقه 31 برابر گلادباخ با شادمانی غیر معمول او و سلفی گرفتن با تماشگران همراه شد واکنشی که البته چندان بازتاب منفی در بر نداشته است.  

به نقل از sport1، داگلاس کاستا پس از زدن گل خود برابر گلادباخ به سمت تماشاگران رفت و شادی خود را با گرفتن سلفی با آنها جشن گرفت، پس از این موضوع برخی از اعضای بایرن مونیخ نسبت به حرکت غیر معمول کاستا به آن واکنش نشان دادند.

کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن  البته چندان از این موضوع ناراحت نیست:

” البته من ترجیح می دهم بازیکنان تمرکز خود را حفظ کنند اما این اتفاق ها پیش می آید
 “

سرمربی باوارایایی ها با کمی چشانی شوخی ادامه می دهد:

” بازی خوبی انجام داد و من بهش اجازه دادم، دفعه بعدی قراره باهم ی عکس بگیریم.
 “

کارل هانیس رومنیگه نیز شبیه به آنچلوتی چندان این موضوع را جدی نمی داند و با شوخی از آن عبور می کند:

” من همیشه اینکار رو نمی کنم (سلفی گرفتن) فقط عادت دارم هنگام گرفتن بلیط منتظر باشم
 “

گل دقیقه 31 کاستا اولین گل این بازیکن برزیلی از 23 آوریل به این سو بوده است، آخرین گل او برابر هرتا برلین که به پیروزی 2 بر 0 بایرن ختم شد برمی گردد.

جوهان دریس داور بازی بایرن – گلادباخ نیز چندان سلفی گرفتن کاستا را مهم نمی داند و حتی به نظر او نیز حرکت جالبی بوده است.

” برای من جالب بود، به کسی صدمه ای که زده نمی شود و چندان وقت بازی نیز گرفته نشد
 “

در نظر سنجی سایت sport1  نیز بیشتر کاربران حرکت کاستا را غیر ورزشی نمی دانستند و تنها 20 درصد معتقد بودند سلفی گرفتن او درست نبوده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد