وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

4 بایرنی در لیست نهایی نامزدهای توپ طلا 2016

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نشریه فرانس فوتبال فهرست 30 نفره اسامی نامزدهای توپ طلا را اعلام کرد. 

 

 

**اسامی کامل به شرح زیر است:

کریس رونالدو (رئال) سرخیو آگوئرو (من‌سیتی)، آئوبامیانگ (دورتموند)، گرت بیل(رئال)،‌

بوفون (یوونتوس)، کوین دبروین (من سیتی)، دیبالا(یوونتوس)، دیگو گودین (اتلتیکو)،

گریزمان (اتلتیکو)، هیگواین (یوونتوس)، زلاتان ایبراهیموویچ (منچستر یونایتد)، آندرس اینیستا (بارسلونا)

کوکه (اتلتیکو مادرید)، تونی کروس (رئال مادرید)، رابرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ)

هوگو لوریس (تاتنهام)، توماس مولر (بایرن مونیخ)، لوکا مودریچ (رئال مادرید)، ریاض محرز (لستر سیتی)

لیونل مسی (بارسلونا)، نیمار (بارسلونا)، مانوئل نویر (بایرن مونیخ)، په‌په (رئال مادرید)

دیمیتری پایت (وستهام)، پل پوگبا (منچستر یونایتد)، سرخیو راموس (رئال مادرید)

روی پاتریسیو (اسپورتینگ لیسبون)، جیمی واردی (لستر) لوئیز سوارز (بارسلونا)، آرتورو ویدال (بایرن مونیخ)،

امسال قرار است فقط خبرنگاران منتخب از دید فرانس فوتبال برنده توپ طلا را اعلام کنند و بازیکنان و سرمربیان در این انتخاب حضور نخواهند داشت.

همچنین لیست 30 نفره تا روز مراسم باقی خواهد ماند و مانند گذشته لیست 3 نامزد نهایی اعلام نمی‌شود.

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا المانی دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 22:47

بایرن و دگر هیچ

جواد دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 22:52

چ فایده که همش بین اون دوتاست

محمد یحیی سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 10:45

بین مسی و رونالدو شک نکنید تا زمانی که این دوتا باشن توپ طلا به بازیکن دیگری داده نخواهد شد و اینا هم همش کشک خبر نگار و هر کس دیگری هم باشه بازم بین همین دوتاس

mh13 سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 11:54

امسال بی شک حق رونالدو گرفتن توپ طلا
همه افتخارات رو درو کرده
اگر بازیکنی بخواد توپ طلا رو از چنگ این دو تا در بیاره باید نجومی کار کنه که فعلا چنین بازیکنی در دسترس نیست

من فقط بایرنیم سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 12:36

ببخشید پرتقالیه خیلی نجومی کار کرده همین الان الانش روبری بعض این دوتان حیف که مصدوم بودن روچه حساب این دوتارو میگی تو بازی سیتی 4تا پاس گل بازیکنا پپ دادن بش کرد تو گل حالا شد خوبه اونوقت که از فرانکی لاپا میخوردا یادتونه که حق فرانکیا خوردن اون موقعم 4تا مثل تو گفتن حق شغالدو هست که یک ریال حقش نبود هیچ جامیم نگرفته بود.طوپ طلا (توپ)امسالم نباید به این دوتا برسه باید برسه به گریزمن ویدال قهرمن امریکا جنوبی که ارزانتین رو له کرد.اونسالم ریبری تموم جاما را درو کرد حالا امسال مبنا شد جام.mh13واقعا از حرفت بدم اومد در شان ی بایرنی نیست این حرف که از کس دیگه تعریف منه 11بازیکن ما از اسامی این لیست بهترن

محمد سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 13:35

پوگبا نباید تواین لیست باشه

hosein002 سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 13:54

په په؟
گودین؟
لوریس؟
ازهمین اسامی معلومه که براشون گزینه ها مهم نیستن
امسالم رونالدو یا مسی میگیرن
خیلی هم دست و دلباز باشن میدن سوارز

Mh13 سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 14:51

آقای بایرنی به تمام معنا که فقط بایرنی هستی
در این که حق ریبری تو سال 2013 خورده شد و همین طور حق نویر تو سال 2014 و حق وسلی اسنایدر تو سال 2010 اصلا هیچ شکی نیست حرفت کاملا درسته
ولی من اومدم چی گفتم من گفتم امسال که سال 2016 باشه حق رونالدو من چی کار به سالهای دیگه دارم
رونالدو جام قهرمانان رو برد و تو یورو هم قهرمان شد عملکرد شخصی مناسبی هم داشت که هیچ بازیکنی تو این لیست در حدش نیست من یه هوادار واقع بین بایرنم چش بسته هواداری نمی کنم تعصب الکی داشتن و گفتن اینکه آره 11 تا بازیکن بایرن بهترین بازیکنای جهانن چرته واقع بین باش چرا سعی میکنین چشاتونو رو چیزی که اتفاق میفته ببندین و تعصب محض رو دستور کارتون قرار بدین
به قول تو تیم پرتغال خیلی بد بازی میکنه خوب رونالدو که تونست به عنوان کاپیتان یه تیم افتضاح رو هماهنگ کنه و به قهرمانی یورو برسونه معلومه که کار بزرگی کرده و لایق توپ طلاس
بله سال 2013 کاملا حق فرانک ریبری بود که با عملکرد درخشان و فوق العاده خودش به توپ طلا برسه ولی متاسفانه حقشو خوردن من همیشه ازین نا عدالتی گفتم متاسفانه در حق نویر و اسنایدر هم اتفاق افتاد
از نظر من ریبری بهترین بازیکن سال 2013 بوده و نویر هم 2014 اصلا هم مهم نیست که اون جایزه ها به رونالدو رسیده ولی امسال حق رونالدو هست که به این جایزه برسه رفیق
من واقع بین بودن و دوست داشتن تیمم رو به تعصب محض و توهین به حریفانم ترجیح میدم

شاهین سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 16:44

حق ارتور ویدال هس

امیر سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 16:45

سلام خدمت MH13 عزیز.. کاملا باهاتون موافقم واقعا حق رونالدوه این توپ
زیاد نسبت به کامنتای دیگران حساس نباش اینجا فقط باید تعریف و تمجید کرد متاسفانه..

Mh13 سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 21:31

منون امیر جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد