وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رویتر: بایرن مونیخ را آزار خواهیم داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی باشگاه آگسبورگ در آستانه دیدار با بایرن مونیخ مصاحبه جالبی را انجام داده است. 

 

آگسبورگ تیمی که همواره برابر بایرن مونیخ عملکرد خوب و شجاعانه ای داشته در طی 5 روز دو بار باید به مصاف این تیم پرقدرت برود. جدال اول این دو تیم  فردا شب در آلیانتس آرنا از چارچوب جام حذفی و جدال دوم نیز شنبه در خانه آوکسبورگ و از هفته نهم بوندس لیگا خواهد بود.

به گزارش spox، در آستانه بازی با بایرن با آوکسبورگ از اشتفان رویتر به عنوان جانشین ماتیاس سامر مدیر ورزشی پیشین بایرن مونیخ یاد می شود. رویتر در این رابطه و جدال با بایرن مونیخ گفت:

“من قادر به انجام کارهای سامر هستم اما اکنون در آوکسبورگ هستم. مدیر ورزشی بودن کار پیچیده ای است و باید با 100 درصد تمرکزتان کار کنید. من در اینجا هستم تا به موفقیت و جام برسیم. ما رقیب سرسختی برای بایرن خواهیم بود و می توانیم آنها را آزار دهیم.
 

رویتر معتقد است که برای رقابت با تیمی همچون بایرن مونیخ باید قانون 1+50 برداشته شود:

“اگر می خواهید رقابتی وجود داشته باشد باید به ورود سرمایه گذاران فکر کنیم. من فکر می کنم وجود قانون 1+50 نتیجه و عواقب دشواری را دربر خواهد داشت. این قانون برای بازیکنان جوان و روبه رشد موثر است اما در کوتاه مدت اثری نخواهد داشت. باشگاه ما هم جایی است که بازیکنان جوان را به خوبی پیشرفت می دهد.
 

حدود یک ماه قبل صحبت هایی مربوط به ورود سرمایه گذاران چینی به بوندس لیگا و باشگاه آوکسبورگ شده بود. اما طبق قانون 1+50 در باشگاه های بوندس لیگا یک فرد نمی تواند به صورت کامل تمامی سهام یک باشگاه را به خدمت بگیرد و بیشترین سهامی که می تواند در اختیار داشته باشد فقط 49 درصد است و بقیه سهام باشگاه نیز بین هواداران پخش می شود. این قانون مهم در سال های گذشته مانع ورود بسیاری از سرمایه گذاران به فوتبال آلمان شده است .

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد