وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: ریبری از بالوتلی باجنبه‌تر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع برزیلی نیس معتقد است شباهت‌هایی بین ریبری و بالوتلی وجود دارد.  

دانته و فرانک ریبری از سال 2012 تا 2015 شانه به شانه هم در بایرن مونیخ بازی می‌کردند و از نظر روحیه بذله‌گویی و شوخ‌طبعی نیز به هم شباهت داشتند. این مدافع برزیلی که این روزها با تیم نیس خودش می‌درخشد و در لیگ یک فرانسه صدرنشین است، همچنان از دوران همکاری با ریبری به نیکی یاد می‌کند.

به گزارش abendzeitng.de، او که با Sport Bild مصاحبه می‌کرد در مورد این هافبک فرانسوی گفت:

“فرانک بهترین بازیکنی است که تا به حال با او همبازی بوده‌ام، با اینکه تا به حال همکاری با بازیکنان خاصی مثل روبن، لواندوفسکی، رویس یا تراشتگن را تجربه کرده‌ام. نمی‌شود درک کرد که او چقدر باید قوی باشد تا همه موانع پیش رویش را بردارد و بعد از حدود شش ماه که به دلیل آسیب‌دیدگی از میادین دور بوده دوباره خودش را به اوج برساند. از دیدن پشتکار تحسین‌برانگیزش حظ می‌کنم. 

این مدافع 33 ساله که آگوست 2016 با قراردادی سه ساله از وولفسبورگ به نیس پیوست، در مورد ماریو بالوتلی هم گفت:

“او بیشتر وقت‌ها در تمرینات عذابم می‌دهد اما نمی‌توانم در مورد این مسئله سخت‌گیری کنم و باعث ناراحتی‌اش شوم، وگرنه مورد حمله کل باشگاه و هواداران قرار می‌گیرم. به نظر من فرانک ریبری روحیه مقاوم‌تری داشت و جنبه‌اش هم بالاتر بود اما یک چیزی بین ماریو و او مشترک است و آن هم اینکه هر دو نفر زیاد تحت فشارند و از همین رو بعضی وقت‌ها به مرز انفجار می‌رسند. باید آنها را درک کرد و به شخصیتشان احترام گذاشت تا در میدان بتوانند تمرکزشان را روی مسائل فنی بگذارند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد