وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: تمدید قرارداد با بایرن؟ باید منتظر ماند و دید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلونسو از امکان تمدید قراردادش با بایرن مونیخ می گوید. 

 

قرارداد ژابی آلونسو هافبک اسپانیایی تبار بایرن مونیخ تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید. به گزارش sport1، بازیکن سابق رئال مادرید ممکن است قرار داد خود را تمدید کند. او در مصاحبه ای کوتاه گفت:

” تمدید قرارداد با بایرن مونیخ؟ باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی رخ می دهد.
 “

آیا پس از بازنشستگی در مونیخ زندگی می کنید؟

” من باواریا را بسیار دوست دارم. مونیخ شهر قشنگی است و از بودن در اینجا لذت می برم.
 “

درباره کارلتو:

” من کارلو را از زمانی که در مادرید بودم می شناسم. بقیه بازیکنان هنوز با او آشنایی ندارند. ما به زمان و صبر احتیاج داریم.
 “

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 23:42

من موندم بایرن می خواد اینو مومیایی کنه شاید

علیرضا یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 23:43

من موندم بایرن می خواد اینو مومیایی کنه شاید

حالم از هرچی اسپانیایی و اسپانیایی صفت و اسپانیایی دوست هست بهم میخوره .هرچه زودتر برو بیرون ک از وقتی اومدی بایرن نحسی دنبالت بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد