وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چرا وایزر جانشین برحق لام در بایرن است؟!

فیلیپ لام 32 ساله که تا سال 2018 با بایرن قرارداد دارد بارها اعلام کرده که می خواهد از دنیای فوتبال خداحافظی کند. بایرنی ها از او به عنوان مدیرورزشی بعدی بایرن یاد می کنند اما اخیرا هوینس در مصاحبه اش گفت که در سال 2017 مدیرورزشی را معرفی می کنند و از طرفی دیگر لام هم احتمال خداحافظی زودتر از موعد را هیچوقت رد نکرده است.  

بایرن احتمالا از همین حالا به دنبال خرید یک مدافع راست است اما چه کسی می تواند جای لام را پر کند؟ طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده باشگاه بایرن علاقه زیادی به برگرداندن مدافع راست سابقش برای جانشینی کاپیتان لام دارد. در این جا ما به بررسی 3 دلیلی که احتمالا وایزر را یک جانشین جذاب برای لام می کند پرداخته ایم.

 

1.پیشرفت چشمگیر وایزر

وایزر تازه دومین فصل حضورش در برلین را می گذراند اما در همین مدت کم هم توانسته به یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش تبدیل شود. در فصل گذشته روی 10 گل از 33 گل تیمش اثر مستقیم داشت و این آمار برای یک بازیکن 22 ساله فوق العاده است! در این فصل هم او در 14 بازی، تابحال 3 گل زده و 6 پاس گل داده است و مجموعا روی 9 گل تیمش اثر گذار بوده است. هرتا هربازی که وایزر روی یک گل یا چند گل اثر مستقیم داشته، برنده بوده است (6بازی). اینها نشان می دهد که این مدافع راست جوان چقدر برای تیمش مهم است.

 

2.گذشته وایزر

وایزر سال 2012 به عنوان یک استعداد فوق العاده از تیم زیر 19 سال کلن به بایرن رفت اما کارسختی برای رسیدن به ترکیب اصلی داشت و پپ گواردیولا به او فقط 21 بار فرصت بازی داد. قرارداد وایزر هم تمدید نشد و او بصورت رایگان به هرتا رفت. نباید فراموش کنیم که فیلیپ لام بزرگ هم روزی برای اینکه بتواند فرصت بازی و خودنمایی پیدا کند 2 فصل را بصورت قرضی در اشتوتگارت بازی کرد، وایزر هم حالا چنین شرایطی دارد با این تفاوت که بایرن اینبار هوشمندانه عمل نکرد و قرارداد او را تمدید نکرد ولی دیر نشده، وایزر ارزش پرداخت مبالغ بالا را هم دارد.

 
3. استراژی نقل و انتقالات بایرن

وایزر در حال حاضر کاملا آماده حضور در بایرن است. میشائیل رشکه، مدیرفنی بایرن استاد پیدا کردن بهترین بازیکنان مستعد جوان است، خرید هایی مثل جاشوا کیمیش، رناتو و کومان نشان می دهد که رشکه چه ایده هایی برای تیم آینده بایرن دارد. علاوه بر این روبن، لام، ریبری و آلونسو به پایان راهشان در بایرن نزدیک شده اند و بایرن درحال پوست اندازی است. وایزر یک گزینه جوان و فوق العاده برای جانشینی لام است، او بازیکنی همه کاره است و می تواند در پست های مختلف بازی کند، سریع و با انگیزه است و حالا تبدیل به یک بازیکن کامل شده، بازیکنی که بایرن قطعا لازمش دارد.

 

مارک اشویتسکی، فوسبال نیوز

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 12:35

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد