وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس در تمسخر وضعیت مونیخ1860: از ترامپ بخواهند برایشان استادیوم بسازد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه مونیخ 1860 هیچ گاه مثل امروز این میزان از طعنه و تمسخر را تجربه نکرده بوده است؛ حتی هوینس نیز از این موج که علیه باشگاه رقیبش به راه افتاده عقب نماند. 

 

مونیخ 1860 روز به روز بیشتر در گرداب بحران فرو می‌رود. در چنین شرایطی اولی هوینس که جمعه گذشته بعد از دو سال یک بار دیگر با اکثریت آراء به عنوان رئیس جدید بایرن مونیخ انتخاب شد هم با کنایه به شرایط تیم همشهری واکنش نشان داد:

“1860 سال‌هاست در آرزوی داشتن استادیوم اختصاصی است. بهتر است با دونالد ترامپ تماس بگیرند؛ بالاخره او غول ساختمان سازی است، شاید برای آنها هم چیزی بسازد.
 

به گزارش abendzeitung.de، این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که در شرایط فعلی مسئله نداشتن استادیوم اختصاصی کوچکترین مشکل تیم دوم شهر مونیخ است. آنها بعد از آمدن حسن اسمایک به عنوان سرمایه‌گذار در رأس این باشگاه به بدترین بحران ممکن از سال 2004 تا کنون دچار شده‌اند، بحرانی که با استعفای روز یکشنبه کارل کریستین بای و کریستین واگرسهاوزر از هیئت مدیره به اوج خود رسید. هوینس افزود:

“هیچ یک از این اتفاقات با الگوهای معمول نمی‌خواند.
 

اقدام اسمایک در تحریم خبرنگارانی که آنها را با عناوین بی‌شخصیت، گستاخ و فریبکار توصیف کرد، هم موضوعی بود که در مونیخ هیاهوی زیادی به پا کرد و حتی سازمان لیگ آلمان خواستار توضیح این باشگاه در این باره شد. باشگاه مطبوعات ورزشی مونیخ هم به این تحریم اکیدا اعتراض کرد.

ورود این سرمایه‌گذار  اردنی به هیئت مدیره مونیخ 1860 موجب شده نه تنها این باشگاه در مواردی بازیچه و قربانی دمدمی مزاجی و تصمیمات بی‌ثبات او شود، بلکه اخراج توماس ایشین و استعفای بای و واگرسهاوزر به تشدید این بحران دامن بزند. بای در توجیه علت کناره‌گیری‌اش از این مجموعه گفت:

“اهداف و چشم‌اندازهای من در این ساختار فعلی قابل تحقق نیستند.
 

واگرسهاوزر هم گفت:

“متأسفانه متوجه شدم تحت شرایط موجود نمی‌توان باشگاه را به سوی آینده‌ای بهتر رهنمون کرد.
 

ورنر لورانت ،مربی 1860، هم راجع به اسمایک اذعان کرد:

“اطرافیان او مشاوران به درد بخوری نیستند اما آنها را لازم دارد زیرا خودش زیاد از فوتبال سر در نمی‌آورد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 12:22

شاهین سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 12:58

تقصیر گواردیولا هس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد