وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازدید نویر از کانون هواداران معلول بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان بایرن تاکید کرد کسی آن ها را مجبور به بازدید از کانون‌های هواداری نمی‌کند و این یک حرکت داوطلبانه است.  

در فاصله یک ماه مانده به سال نوی مسیحی بایرن مونیخی‌ها رسم دارند به بازدید از کانون‌های هواداران خود می‌روند، رسمی که کارل هاینس رومنیگه آن را در کنار برگزاری تمرین با درهای باز برای تماشاگران جزو ویژگی‌های اعتباردهنده به یک باشگاه درجه یک اروپایی می‌داند.

به گزارش Goal، طی هفته جاری مقامات، مربیان و بازیکنان بایرن به کانون‌های مختلف هواداران خود سر زدند. مانوئل نویر کانون "رول واگرن 93" واقع در محله سن ترزیای مونیخ را انتخاب کرده بود که 731 نفر از 822 عضو آن معلولان ویلچری هستند. او در حاشیه این بازدید که خبرنگار وبسایت Goal هم همراهی‌اش می‌کرد با حوصله و مفصل به سوالات هوادارانی که مشتاقانه به انتظارش نشسته بودند پاسخ داد، دفترچه‌هایشان را امضا کرد و در کنارشان عکس گرفت. بهترین سنگربان جهان در مورد این رسم گفت:

“اگر در رختکن با بازیکنان صحبت کنید می‌بینید که هیچ کس ما را وادار به حضور در چنین مراسمی نمی‌کند. گپ زدن با هواداران بسیار اهمیت دارد و نشانه‌ای است در تایید اینکه باشگاه ما ارتباط نزدیکی با دوستدارانش دارد. احساس زیبایی که بعد از نشاندن لبخند بر لبان مردم پیدا می‌کنم توصیف‌نشدنی است. البته این هم مهم است که هواداران برایم از دیدگاه‌هایشان راجع به وضعیت تیم بگویند و راجع به اینکه شرایط تیم از بیرون چگونه به نظر می‌رسد فیدبک دریافت کنم.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 10:49

bayern پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 11:44

خیلی لایک داره

محمد پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 14:28

یه دونه ای نویرخان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد