وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: باشگاه باید قرارداد روبن را تمدید کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره ی فرانسوی بایرن معتقد است که سران تیم باید هرچه سریعتر برای تمدید قرارداد آرین روبن اقدام نمایند.  

قرارداد روبن و ریبری دو فوق ستاره ی باواریایی ها این فصل به پایان می رسید که به سبب سن بالای این دو روند تمدید قرارداد آن ها کمی با تاخیر توسط سران تیم آغاز شد.

با این حال ریبری به مدت یک سال قراردادش را تمدید کرد اما هنوز خبر و یا اقدامی برای تمدید قرارداد روبن صورت نگرفته است.

از این رو ریبری اعتقاد دارد که بایرن به ستاره ی هلندی نیاز دارند و باید این بازیکن در تیم حفظ شود:"آرین بازیکن ببسیار مهمی برای بایرن است.ما به بازیکنی مثل روبن نیاز داریم. او تجربه ای بسیار زیاد دارد و همچنین نام بزرگی در زمین فوتبال است."

ریبری همچنین به طنر اظهار کرد که می تواند راه و روش تمدید قرارداد را به روبن بیاموزد:"اگر آرین بخواهد می توانم به او یاد بدهم که برای متقاعد کردن سران تیم چه بگوید چگونه عمل کند.!"

ریبری که در پایان قراردادش در سال 2018 به سن 35 سالگی می رسد از علاقه اش برای بازنشستگی در بایرن گفت:" بازنشستگی در مونیخ؟چرا که نه. وقتی سال 2007 به مونیخ آمدم فکر نمی کردم که می توانم تا این مدت در اینجا بمانم. دراین مدت جام های فراوانی را با بایرن کسب کردیم. امیدوارم که در ادامه هم جام های فراوان دیگری کسب نماییم."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 10:44

seedosi جمعه 12 آذر 1395 ساعت 00:52

قرار داده الونسو واجب تره اینا چه میفهمن روبن چیه کروسو شواینی دادن رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد