وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ابرل به اخبار احتمال مدیریتش در بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر گلادباخ در مورد اخباری که راجع به احتمال همکاری‌اش با بایرن منتشر شده موضع گرفت. 

 

مدیر باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ که از او به عنوان یکی از جانشینان ماتیاس سامر در جایگاه مدیریت ورزشی بایرن مونیخ نام برده می‌شود تاکید کرد آینده خود را در مجموعه گلادباخ می‌بیند و به جدایی از این مجموعه فکر نمی‌کند.

به گزارش abendzeitung.de، مکس ابرل گفت:

“در تابستان نسبت به این مسئله اعلام موضع کردم و هنوز هم سر حرفم هستم. من تا سال 2020 با بروسیا قرارداد دارم و از بودنم اینجا کاملا راضی‌ام. می‌خواهم به اهدافم دست پیدا کنم و موضوعات حاشیه‌ای که مطرح می‌شوند برایم محلی از اعراب ندارند.
 

رالف کونیگز ،رئیس باشگاه گلادباخ، هم اذعان کرد:

“ما بی دلیل نبود که پاییز 2015 قراردادهای مهم‌ترین نقش‌آفرینان حیطه اجرایی‌مان یعنی مکس ابرل و اشتفان شیپرز را برای مدت پنج سال دیگر تمدید کردیم. بنابراین جای هیچ حرف و حدس و گمانی در مورد اینکه اینها از مجموعه‌مان جدا خواهند شد باقی نمی‌ماند. تداوم توسعه و پیشرفت ورزشی باشگاه و همچنین ساخت بنای چندمنظوره بروسیا پارک پروژه‌هایی هستند که این دو مدیرمان مسئولیت اجرای آنها را بر عهده دارند و از این مسئولیت‌ها چشم پوشی نمی‌کنند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد