وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بایرن مونیخ هرگز زیباتر از دوران پپ بازی نکرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نایب رئیس بایرن یک بار دیگر به ستایش دوران مربیگری گواردیولا در تیمش پرداخت.  

پپ گواردیولا که از 2013 تا 2016 سکان هدایت بایرن مونیخ را در دست داشت و تابستان اخیر جای خود را به کارلو آنچلوتی داد، رد پایی فراموش نشدنی از خود در این تیم بر جای گذاشته است.

به گزارش abendzeitung.de، کارل هاینس رومنیگه یک بار دیگر به تحسین دستاوردهای این مربی اسپانیایی پرداخت و به Welt am Sonntag گفت:

“به جرأت می‌گویم بایرن هرگز زیباتر از دوران پپ بازی نکرده است. تیم ما همواره موفق بود اما به ندرت اثری از زیبا بازی کردن می‌دیدید تا اینکه پپ آمد و ناگهان همه به ستایش ما برخاستند.
 

این مدیر 61 ساله راجع به جوی که طی سالیان اخیر بر ارتباط بین بایرن مونیخ و دورتموند حاکم بوده نیز اذعان کرد:

“اغلب در آستانه دیدارهای دو تیم فضای متشنجی حاکم می‌شد اما از زمانی که ما واکنش‌های جدی نشان دادیم و به جدی بودن وضعیت اصرار ورزیدیم، این تشنج‌ها کمتر شده است. حتی همین دو هفته قبل استقبال دوستانه‌ای در سیگنال ایدونا پارک از ما به عمل آمد و حال آنکه پیشتر با بطری‌های نوشیدنی به استقبالمان می‌آمدند.
 

او راجع به موضوع وارد کردن بازیکنان کهنه‌کار تیم به عرصه‌های اداری و مدیریتی باشگاه نیز اذعان کرد:

“برخی بازیکنان مثل فیلیپ لام شانس بالایی برای تحقق این امر دارند، به او اعتماد داریم و گزینه بسیاری خوبی برایمان به حساب می‌آید. او کایپتان تیم ماست و در این مدت شخصیتی والاتر و فراتر از یک فوتبالیست نشان داده است. اینکه باشگاه بایرن مونیخ طی دهه‌های اخیر توسط بازیکنان وقت خود باشگاه اداره شده، در دنیای فوتبال نظیر ندارد. از همین رو این موضوع وظیفه مهمی روی دوش من و اولی می‌گذارد، فقط لازم است گزینه‌های مناسب این امر را پیدا کنیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد