وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: هوینس علاقه‌ای به تنش‌آفرینی ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نایب رئیس بایرن تاکید کرد هوینس بعد از سپری کردن یک دوران دشوار در زندان رویکردی متفاوت به مسائل پیدا کرده است. 

 

کارل هاینس رومنیگه از اینکه اولی هوینس دوباره به عنوان ریاست باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شد خوشحال است.

به گزارش abendzeitung.de، رومنیگه که امروز با Welt am Sonntag مصاحبه می‌کرد در این باره گفت:

“من فکر می‌کنم این انتخاب برای اولی از آن جهت اهمیتی دو چندان پیدا می‌کند که در پی یک اشتباه همه چیز در زندگی حرفه‌ای‌اش تمام نشد و زحماتی که سال‌ها کشیده بود به فنا نرفت. روزهای زندان او را به قدر کافی رنجور کرده بودند. هیچ وقت فراموش نمی‌کنم دوم ژانویه 2015 اولین روزی که به ملاقاتش رفته بودم چقدر لاغر و تکیده به نظر می‌رسید و چقدر چشمانش بی‌رمق شده بودند.
 

این مدیر 61 ساله در مورد تاثیر بازگشت هوینس بر ارتباط دو باشگاه بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند نیز اذعان کرد:

“به نظر من روابط ما در این میان خوب شده و دیگر اثری از تنش نخواهد بود زیرا اولی هم علاقه‌ای به تنش‌آفرینی و استفاده از ادبیات جنجالی ندارد. او بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران دشوار با نگاهی جدید به مسائل می‌نگرد.
 

lkfu

نظرات 2 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 11:39

[:S003:]

فرانک دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 13:29

zdf بازی رو نمیذاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد