وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: بایرن آخرین باشگاه اروپایی من خواهد بود؛ مایل به تمدید دوباره قرارداد خود هستم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر تکنیکی بایرن مونیخ از شرایط خود در آلمان به شدت راضی به نظر می رسد! 

 

فرانک ریبری همچنان از زندگی در آلمان راضی به نظر می رسد. به گزارش Spox، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ که روزهای خوشی را در آلیانس آرنا سپری کرده و به تازگی قرارداد خود را تا سال 2018 با غول های آلمانی تمدید کرده است، تمایل خود به تمدید دوباره با این تیم را ابراز کرد.

ریبری در مصاحبه ای گفت:

” شاید یک سال دیگر در جای دیگری بازی کنم (بعد از 2018) اما قطعا در اروپا نخواهد بود. بایرن مونیخ صد درصد آخرین باشگاه من در اروپا خواهد بود. بگذارید ببینیم چه اتفاقی در این فصل و فصل آینده می افتد اما می دانم که درهای مذاکرات برای تمدید قرارداد جدید باز هست. باز هم مایل به تمدید قرارداد خود هستم!
 “

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
آلمان پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 23:33

خوب میشه اگه به بارسلونا بخوریم...
دیگه وقتشه بعد از چند سال با این تیم های اسپانیایی تسویه حساب کنیم...
زودتر روبرو شیم بهتر...

شهریار پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 23:36 http://club.cloudsaz.com

ریبری یک بازیکن با تجربه و دوسداشتنیه.
هم با انگیزه هم با شوق وذوقه زیاد درود بر ریبریه کبیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد