وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چه بر سر توماس مولر آمده است؟ مهاجم بایرن مونیخ کفش های گلزنی خود را گم کرده است

پس از عملکردی نا امید کننده در یورو 2016 با آلمان، توماس مولر هنوز نتوانسته در بوندسلیگا 2016/17 گل بزند.  

 

توماس مولر پیروزی 4-1 مقابل آیندهوون در 19 اکتبر را "سرگرم کننده" توصیف کرده بود. ملی پوش آلمانی این اواخر اما به اندازه کافی از بازی خود لذت نمی برد. در واقع، این دیگران هستند که از شرایط کنونی توماس مولر لذت می برند و سرگرم می شوند چرا که او در فصل 2016/17 افتضاح بوده است. حتی سان مارینو در بازی های ملی هم توماس مولر را مقابل گل مسخره می کرد. توماس بعد پیروزی 8-0 مقابل این تیم گفت:

” من فایده چنین بازی های نا برابرانه ای را نمی دانم. می دانم که برای آنها بازی با قهرمان جهان خاص است و این را نیز می دانم که آنها فقط با تکل های خشن می توانند دفاع کنند. با این حال، تعجب می کنم اگر این بازی ها ریسک غیر ضروری نباشند.
 “

دلیل این بازی ها هر چه باشد، چیزی که مشخص است افت محسوس آمار شوت زنی مولر نسبت به فصل پیش است.

چیزی که این آمار بد را تعجب برانگیز تر می کند، این است که مولر فصل پیش بهترین آمار دوران حرفه ای خود را داشت. او 20 گل در بوندس لیگا به ثمر رساند و در مجموع رقابت ها موفق شد 32 بار توپ را به تور بچسباند. او به نظر برای تیم ملی آلمان در یورو 2016 کاملا مناسب بود. با این حال مولر در فرانسه نا امید کننده بود، مانشافت به نیمه نهایی رسید اما نه به خاطر او. مولر تمامی دقایق را در زمین بود اما نتوانست حتی یک گل هم بزند، او حتی پنالتی خود مقابل ایتالیا در یک چهارم نهایی را از دست داد.

هنگامی که کارلو آنچلوتی در تابستان جایگزین پپ گواردیولا شد، گفت که مولر از نظر فیزیکی و ذهنی خسته است. سرمربی سابق رئال مادرید گفت:

” او به تعطیلات نیاز دارد چرا که بازی های زیادی را انجام داده است. اما هنگامی که او برگردد بخش مهمی از تیم خواهد بود.
 “

اما تا کنون که این تعطیلات طولانی مدت جواب نداده است. مولر در سوپرکاپ آلمان مقابل دورتموند گل زد اما از آن بازی نتوانسته در بوندس لیگا گلزنی کند. لیگ قهرمانان اروپا حداقل نشان می دهد که مولر کاملا قدرت گلزنی اش را از دست نداده است چرا که در 5 بازی موفق به زدن 2 گل زده، اما مشخصا اعتماد به نفس او با این آمار ضعیف له شده است. پس از هدر دادن یک پنالتی دیگر در اکتبر مقابل آگسبورگ در جام حذفی، مولر تصمیم گرفت که دیگر برای بایرن پنالتی هم نزند چرا که این پنجمین پنالتی از دست رفته او از آگوست 2015 بود.

آنچلوتی معتقد است که شم گلزنی مولر بر می گردد و به تمجید از شماره 25 خود پس از نمایشی قانع کننده مقابل ماینتس پرداخت.

” من همیشه گفته ام که او بازیکن بسیار باهوشی است و می تواند در هر پستی در خط حمله بازی کند.
 “

با این حال، این فصل به طرز دردناکی نشان داده است که مولر نمی تواند در هر پستی در خط حمله بازی کند. آنچلوتی به خاطر مصدومیت های مدید آرین روبن، فرانک ریبری و داگلاس کوستا مولر را به کناره های خط حمله برده است اما مشخص است او نه زیرکی و نه سرعت یک وینگر را دارد. سرمربی ایتالیا حالا این را فهمیده است و به جای سیستم 3-4-4 تصمیم گرفت مقابل ماینتس به مولر در پستی بیشتر متمایل به میانه بازی دهد و نتیجه این بود که او بیشتر از دیگر بازی ها در حملات بایرن مونیخ درگیر بود و توانست 2 پاس گل هم بدهد.

البته او هنوز در بوندس لیگا بدون گل است، امری که حتی کاپیتان لام هم موفق به انجام آن شده است. فیلیپ در این مورد به sky گفت:

” من یک گل بیشتر از او زده ام. هر از چند گاهی در این مورد سر به سر او می گذارم.
 “

مولر واضحا هنوز هم به میانه های خط حمله تعلق دارد و در صورتی که آنچلوتی به او در این پست فرصت دهد گل زنی او نیز باز می گردد.

 

 

به قلم Mark Doyle از وبسایت Goal

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
monchen جمعه 19 آذر 1395 ساعت 14:48

تو سیستم 4-2-3-1 پشت لوا باشه گلزنیش شروع میشه مولر یکی یه دونست گل هم نزنه ما دیونشیم

محمد جمعه 19 آذر 1395 ساعت 18:53

مولر برای مابایرنیها همیشه مورداحترام میباشد ومن فکرکنم مولر گل نزنه گل نزنه ولی زمانی که هم پاش به گلزنی بازمیشه تویک بازی هیجانی ومهم گل خواهد زد ودل همه بایرنیها راشادخواهد کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد