وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: بایرن به قدرت‌های اقتصادی تعظیم نمی‌کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ مدعی شد که تیمش مثل دیگر تیم‌های بزرگ اروپایی به قدرت‌های اقتصادی تعظیم نخواهد کرد. 

 
هوینس در سال 2014 به علت فرار مالیاتی به 2 سال زندان محکوم شد و پس از گذراندن دوران حبس، دوباره ریاست بایرن را برعهده گرفت. در حالی که باشگاه‌هایی مثل سیتی، پاری سن ژرمن و چلسی به سرمایه مالکانشان وابسته هستند، هوینس مدعی شد که بایرن کاملا به ساختار خودش وابسته است و به قدرت های اقتصادی تعظیم نمی‌کند.
او گفت:"بایرن در قیاس با دیگر تیم‌های بزرگ اروپا کاملا متفاوت است. آنها باید به قدرت‌های اقتصادی تعظیم کنند. پول بسیار مهم است ولی ما باید به همین شکل ادامه دهیم فکر می‌کنم خیلی چیزها که قبلا به دست آورده بودم را دوباره بازگردانده ام. قبل از انتخابات استرس زیادی داشتم و حالا روزهای بهتری را سپری می‌کنم. پس از انتخابات خیلی خوشحال بودم، نه به خاطر انتخاب مجدد بلکه به خاطر اینکه مردم من را تشویق می‌کردند و با آغوش باز به خانواده بایرن بازگرداندند."
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین شنبه 20 آذر 1395 ساعت 20:01

هوراااا.صدر نشین شدیم.دورتمند هم مساوی کرد و از همه مهم تر تیم منفور لایپزیگ باخت.از این بهتر نمیشه

siamak یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 08:10

سلام به همه
اول تبریک بابت برد شیرین و قاطع
دوم بازی من سیتی رودیدید مشکل تیمهای گواردیولا نداشتن پلان B و ضعف عمده در زمان ضد حملات هستش تیمش قشنگ بازی میکنه چشم نواز و کلا فوتبال بازی میکنه اما اگه گل بخوره اون موقع وضع تیم بهم می خوره فقط پاسکاری جواب نمیده درحالی که اگه تیم خوب بتونه جلو حمله های تیم مقابل رو بگیره و از فضا سازی جلوگیری کنه و در یک کلام گل نخوره میتونه قوی ترین تیمها رو هم ببره احساس میکنم در نیم فصل دوم بایرن بتونه چهره جدیدی از خودش به نمایش بزاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد