وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رسمی؛ نیکلاس زوله و سباستین رودی به بایرن مونیخ پیوستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ جذب نیکلاس زوله و سباستین رودی را اعلام کرد.  

به گزارش وبسایت نود، باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی از جذب دو بازیکن باشگاه هوفنهایم خبر داد. نیکلاس زوله مدافع میانی ۲۱ ساله و سباستین رودی مدافع-هافبک ۲۷ ساله باشگاه هوفنهایم از فصل آتی برای بایرن مونیخ به میدان خواهند رفت.

 نیکلاس زوله طبق اعلام باشگاه بایرن مونیخ  بر سر امضا قراردادی ۵ ساله تا پایان ژوئن ۲۰۲۲ با این باشگاه به توافق رسیده است. گفته می شود بایرن مونیخ برای جذب این مدافع آینده دار ۲۰ میلیون یورو هزینه کرده است. از سویی دیگر سباستین رودی با اتمام قراردادش در تابستان آینده به صورت بازیکن آزاد به بایرن مونیخ خواهد پیوست و قرارداد او ۳ ساله و تا ژوئن ۲۰۲۰ خواهد بود. حدود یک ماه قبل بیلد از توافقات نهایی بایرن مونیخ با این دو بازیکن خبر داد و در ادامه مشخص شد که ادعای این رسانه آلمانی صحت داشته است.

کارل هاینتس رومنیگه پس از اعلام این خبر گفت:
ما از پیوستن نیکلاس زوله و سباستین رودی به بایرن مونیخ خوشحال هستیم. انتقال این دو بازیکن آلمانی و ملی پوش نشان می دهد که بایرن مونیخ روی آینده سرمایه گذاری کرده است. رودی به صورت بازیکن آزاد به بایرن مونیخ خواهد پیوست و بر سر زوله ما با مسئولان هوفنهایم به توافقی عادلانه دست یافتیم.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد