وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: انتظارات از لایپزیگ بالا رفته و این کار آن‌ها را سخت‌تر می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آر بی لایپزیگ در اولین فصل حضورش در بوندس لیگا فراتر از انتظارها عمل کرده است و یاشوا کیمیش می گوید نگران است که بازی های خوب این تیم در نیم فصل دوم ادامه داشته باشد و آن ها جز مدعیان باقی بمانند. 

 

یاشوا کیمیش می گوید که لایپزیگ به دلیل اینکه اکنون یک مدعی محسوب می شود در نیم فصل دوم کار سخت تری در پیش خواهد داشت. لایپزیگ که ۷ سال از تاسیس آن سپری می شود در اولین فصل حضورش در بوندس لیگا نیم فصل اول این رقابت ها را در رده دوم و تنها با اختلاف ۳ امتیازی نسبت به بایرن مونیخ به پایان رساند.
کیمیش که تابستان ۲۰۱۵ از لایپزیگ به بایرن مونیخ پیوست در حاشیه بازی های تله کام کاپ درباره نیم فصل دوم بوندس لیگا و وضعیت احتمالی لایپزیگ گفت:


فکر می کنم همه در آلمان از کیفیت بالای بازیکنان لایپزیگ مطلع باشند. بعد از سپری شدن یک نیم فصل آن ها به حق در بالای جدول ایستاده اند، البته باید توجه داشت اکنون شرایط متفاوت است. آن ها هنوز یک تیم صعود کننده به بوندس لیگا محسوب می شوند اما از این به بعد دید دیگر تیم ها به آن ها فرق خواهند کرد، چون لایپزیگ اکنون جز مدعیان قهرمانی است.

لایپزیگ ترکیب بسیار جوانی در اختیار دارد، اما با کیفیت بالا. در هر صورت اکنون انتظارات از آن ها بیشتر شده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد