وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای Le Parisien؛ تماس تلفنی آنچلوتی با وراتی برای انتقال او به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در چند وقت اخیر از مارکو وراتی به عنوان یکی از بازیکنان مد نظر کارلو آنچلوتی برای فصل آینده نام برده شده است. 

 

همکاری چند ساله و رابطه نزدیک بین کارلو آنچلوتی و مارکو وراتی باعث شده تا بسیاری از رسانه های فرانسه از تمایل باشگاه بایرن مونیخ برای جذب هافبک ۲۴ ساله پاریسن ژرمن خبر دهند. روزنامه Le Parisien مدعی شده که آنچلوتی در هفته های گذشته تلفنی با وراتی صحبت کرده است و درباره پیوستنش به بایرن مونیخ هم حرف هایی رد و بدل شده است. البته این منبع همچنین عنوان کرده که به دلیل رابطه نزدیک بین او دو نفر، آن ها به صورت معمول در بیشتر مواقع با هم در ارتباط هستند.

گفته می شود آنچلوتی قصد دارد وراتی را جایگزین ژابی آلونسو ۳۵ ساله کند که قراردادش رو به اتمام است و هنوز باشگاه تصمیمی برای تمدید قرادادش نگرفته است. از سویی دیگر یکی از موانع اصلی برای عدم جذب وراتی توسط بایرن مونیخ را می توان هزینه بالای جذب او دانست. در صورتی که این بازیکن بخواهد از پاریسن ژرمن جدا شود هزینه ای حدود ۸۰ میلیون یورو برای تیم آینده اش خواهد داشت و این امر برای بایرن مونیخ که صرف چنین هزینه هایی در فلسفه اش وجود ندارد کمی انتقال این بازیکن را دشوار می کند.

بایرن مونیخ تاکنون برای جذب هیچ بازیکنی بالای ۴۰ میلیون یورو هزینه نکرده است. خاوی مارتینز تنها بازیکنی است که بایرن مونیخ حاضر شد این رقم را برای او بپردازد اما به نظر می رسد به زودی این رکورد شکسته خواهد شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد