وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: به صحبت رسانه ها توجه نمی کنم؛ در تمامی پست ها با تمام توان بازی می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر از اینکه در کانون توجهات قرار گرفته و او را بازیکنی مناسبت با سیستم بازی آنچلوتی نمی دانند ناراضی است.  

توماس مولر در نیم فصل اول بوندس لیگا عملکردی پایین تر از انتظارات داشت و در ۱۳ بازی بوندس لیگا تنها موفق به زدن ۱ گل شد. بسیاری از کارشناسان فوتبال آلمان نقش هایی که کارلو آنچلوتی برای توماس مولر در نظر می گیرد را یکی از دلایل عملکرد ضعیف این بازیکن می دانند.

مولر در مصاحبه با تی زد درباره وضعیتش گفت:
مردم بیش از حد درباره یک مسئله یا صحبت می کنند. صحبت من فقط درباره چند هفته اخیر نیست، بلکه موضوعی کلی است. مردم فقط منتظر هستند اتفاقی رخ دهد. به ما به عنوان یک تیم نگاه کنید و نگاه فردی نداشته باشید. من هر جایی که مربی بخواهد بازی می کنم و در تمام پست ها با تمام توان بازی خواهم کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
f_s چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 23:02

بینظیری تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد