وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: لام باید ۱۰ سال دیگر هم بازی کند؛ مقایسه آنچلوتی و گواردیولا اشتباه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس زامر مدیر ورزشی سابق باشگاه بایرن مونیخ فعالیت جدید خود را آغاز کرد. 

 

ماتیاس سامر در اواخر فصل گذشته به دلیل آنچه مشکلات جسمانی و شخصی عنوان کرده بود از سمتش در باشگاه بایرن مونیخ کناره گیری کرد و در چند مدت اخیر بیشتر به استراحت پرداخت و پیشنهادات مختلفی که به داده شد را قبول نکرد. سامر از روز دوشنبه فعالیت خود در کانال تلوزیونی Eurosport را به عنوان کارشناس آغاز کرد.

سامر در مصاحبه ای با کیکر دباره جدای اش از بایرن مونیخ گفت:


من به خاطر تصمیمی که گرفتم و از بایرن مونیخ جدا شدم خوشحال و راضی هستم و دیگر حاضر نیستم در چنین جایی که باید همیشه پاسخ گو باشی کار کنم. نمی خواهم دیگر ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز را صرف یک کار کنم. حس خوبی دارم، داستان کوچکی (همراه بایرن مونیخ) داشتم و خیلی سریع تمام شد، هر چند هنوز کمی از کارهایم باقی مانده بود. زمانی که وظیفه من تعریف شد قرار بود من با تیم مربیگری، فیزیوتراپ، تیم پزشکی و بازیکنان در رابطه باشم. بایرن مونیخ با حضور رومنیگه و هوینس در موقعیت مناسب قرار گرفته است.

سامر همچنین درباره فیلیپ لام که یکی از گزینه های جانشینی او محسوب می شود گفت:


من به او توصیه می کنم که برای ۱۰ سال دیگر هم بازی کند، اگر می تواند این کار را انجام دهد، چون بسیار زیباتر است. او هویت باشگاه است، باشگاه را به خوبی می شناسد و انتظارات و خواسته ها را می داند.

سامر همچنین درباره آنچلوتی گفت:


آن تغییر که با جانشینی هاینکس توسط گواردیولا صورت پذیرفت اکنون هم در جریان است و فلسفه بازی تیم در حال عوض شدن است. هر کدام از این تغییرات زمان بر هستند، اگر چه بازی تیم همانند گذشته فوق العاده نیست اما نتایج خوب هستند. مقایسه کردن پپ و آنچلوتی اشتباه است، هر دو مسیری که طی می کنند موفق بوده اند.

سامر درباه تمدید قرارداد روبن هم گفت:


برای او خوشحال هستم. روبن از جمله بازیکنانی است که به ندرت دیده ام. او اکنون در باشگاه به عنوان یک الگو محسوب می شود. تصمیم باشگاه برای تمدید قرارداد او منطقی بود.

سامر همچنین درباره بازگشت هوینس با طعنه گفت:


او با قدرت برگشته است، البته باید توجه داشت که او یک مسئولیت اجتماعی (اشاره به زندان رفتن هوینس) هم دارد و این می تواند خطرناک باشد چون کار او تنها درباره کسب و کار نیست.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
hosein002 سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 18:44

خداییش نباید الان بره
کی دیگه میتونه بهتر ازلام بیاد بازی کنه؟انقد باشخصیت باشه؟
کاپیتان نرو
حداقل دوفصل دیگه بمونه عالیه

محمد سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 19:31

زنده بادناخدا لام

آلمان سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 22:18

باید یک فصل دیگه بمونه..
زنده باد آلمان و بایرن کبیر

MEHDI ZAHERI سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 22:54


only samer

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد