وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پائولو سرجیو: تیم کنونی بایرن شبیه به تیم 2001 است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پائولو سرجیو هم وطن خود را گزینه خوبی برای جانشینی فیلیپ لام می داند. 

 

به گزارش Spox پائولو سرجیو مهاجم برزیلی و سابق بایرن مونیخ هموطن خود را یکی از گزینه های مناسب جانشینی فیلیپ لام در سال آینده می داند و در این باره می گوید:

” چند سال پیش من و رافینیا باهم صحبت کردیم، او ان زمان صحبت از رفتن می کرد اما من به او گفتم که در بایرن بماند و زمان مناسب فرا خواهد رسید. رافینیا همیشه برای کمک به تیم اماده است و میتواند جانشین فیلیپ لام باشد.
 “

سرجیو با دشوار تر دانستن بوندسلیگا در زمان بازی خود ادامه می دهد:

” آن زمان بسیار مشکل تر بود. تیم های زیاید با بازیکنان باکیفیت وجود داشتند نظیر: وردربرمن، هامبورگ، لورکوزن و فرانکفورت و لیگ متعادل تر بود، اما اکنون بازیکنان خوب فقط در بایرن مونیخ و دورتموند جمع شده اند.
 “

سرجیو با شبیه دانستن بایرن مونیخ امروز با تیم سال 2001 ادامه می دهد:

”  ان زمان بیزنته لیزارازو در جناح چپ بود و اکنون داوید آلابا در آن جناح بازی می کند. در سمت راست ویلی سانیول را داشتیم و اکنون فیلیپ لام در سمت راست بازی می کند. در خط حمله نیز مهاجمی کلاس جهانی نظیر البر را داشتیم و حالا دیگر لازم نیست از کیفیت لواندوفسکی صحبت کنیم! داگلاس کاستا هم کمی شیه شول است، هردو تکنسین و زیرک هستند. برای اگلاس کاستا سخت است تا جانشین بازیکنان بزرگی همچون ریری و روبن با 10 و 8 سال سابقه بازی در بایرن شود اما او این پتانسیل را دارد و باید صبر داشته باشد.
 “

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
آلمان یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 22:43

ایشالا ۳ گانه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد