وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: احتمال تمدید دوباره قراردادم وجود دارد؛ به لیگ چین فکر نمی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن می گوید با توجه به سنش مشکلی با امضا قرارداد یک ساله ندارد. 

 

آرین روبن در اوایل سال جاری میلادی قرارداد خود با بایرن مونیخ را برای یک سال دیگر تمدید کرد و تا ۲۰۱۸ در این باشگاه ماندگار شد. وینگر هلندی بایرن مونیخ می گوید در حال حاضر حفظ آمادگی اش از هر چیزی مهم تر است.

روبن در مصاحبه با کیکر درباره آینده اش گفت:
رفتن به لیگ چین در کل برای من یک مسئله نیست. من هیچوقت به آینده دور نگاه نمی کنم، در حال حاضر از تمدید یک ساله قراردادم راضی هستم. من دیگر بازیکن جوانی محسوب نمی شوم. اگر ۲۹ یا ۳۰ سال سن داشتم تمدید یک ساله قرارداد چیز جالب و خوبی نمی بود، پس ما اکنون می توانیم منتظر زمستان آینده باشیم. در ۲۰۱۸ امکان رخ دادن هر چیزی وجود دارد، و من یاد گرفته ام که در حرفه ام هیچ چیزی را به صورت قطع رد نکنم. همیشه مسائل ورزشی در تصمیم گیری های من دخیل هستند و می خواهم آن را به سرانجام برسانم پس پول برای من مهم نیست. در حال حاضر اصلا به لیگ چین فکر نمی کنم، احتمال رفتنم به لیگ چین بسیار ناچیز است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد