وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزینه اول مسئولان فنی بایرن مونیخ برای تقویت خط هافبک

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در هفته های اخیر و در بحث نقل و انتقالات هر زمان که اسم بایرن مونیخ و بایر لورکوزن مطرح شده ذهن ها به سوی بنجامین هنریکس رفته است اما اکنون گفته می شود تیم باورایایی بازیکنی دیگر از لورکوزن را به صورت جدی زیر نظر گرفته است. 

 

بنا به ادعای Sport ۱ مسئولان فنی بایرن مونیخ بیشتر تمرکز خود را روی جذب کای هاورتس هافبک جوان و آینده دار لورکوزن گذاشته اند. قبلا گفته می شد که بنجامین هنریکس مدافع راست لورکوزن یکی از جدی ترین گزنیه های بایرن مونیخ است اما با توجه به صحبت های اخیر به نظر می رسد یاشوا کیمیش در فصل آینده تبدیل به مدافع راست اصلی بایرن مونیخ خواهد شد و یک بازیکن جوان جای او را در خط هافبک خواهد گرفت.

کای هاورتس ۱۷ ساله در این فصل به تیم اصلی لورکوزن راه یافته است و در بسیاری از بازی ها فرصت حضرو در میدان را به دست آورده است. هفته گذشته و پس از پیروزی ۳-۱ در زمین آگسبورگ با درخشش هاورتس، رودی فولر این بازیکن را با مسوت اوزیل مقایسه کرد.

کای هاورتس در سال ۲۰۱۰ از آلماینا آخن و با نظر میشائیل رشکه (مدیر فنی کنونی بایرن مونیخ و قبلی بایر لورکوزن) به آکادمی لورکوزن پیوست و گفته می شود اکنون رشکه که تصمیم گیرنده اصلی در نقل و انتقالات بایرن مونیخ است، بیشتر تمرکز خود را روی جذب هاورتس قرار داده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد