وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدافع اتلتیکو مادرید جانشین برنات در بایرن مونیخ خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خوان برنات مدافع چپ اسپانیایی بایرن مونیخ قصد دارد در تابستان این تیم را ترک کند.  

خوان برنات در این فصل فرصت بازی بسیار کمی به دست آورده ولی در بازی های معدودی که به میدان رفته نمایش های بسیار خوبی داشته است. بنا به گزارش رسانه های اسپانیایی این بازیکن ۲۴ ساله در مصاحبه با یکی از رادیوهای اسپانیای از وضعیت کنونی اش در بایرن مونیخ ابراز نارضایتی کرده و عنوان کرده می خواهد در تابستان به فوتبال اسپانیا بازگردد.

با توجه به جدایی محتمل برنات، مسئولان بایرن مونیخ از مدتی قبل در فکر پیدا کردن جانشین برای این بازیکن بوده اند. چندی قبل فوزی غلام از سوی رسانه های ایتالیا به عنوان هدف اصلی بایرن مونیخ اعلام شد و اکنون رسانه های اسپانیا از مدافعی دیگر به عنوان هدف بایرن مونیخ نام می برند. تئو هرناندز مدافع چپ ۱۹ ساله باشگاه اتلتیکو مادرید که هم اکنون در دپورتیوو آلاوز بازی می کند به عنوان هدف اصلی بایرن مونیخ معرفی شده است. این بازیکن فرانسوی که از تیم های پایه اتلتیکو مادرید به سطح اول فوتبال اسپانیا رسیده تا ۲۰۲۱  با این باشگاه قرارداد دارد و گفته می شود مبلغ ۲۴ میلیون یورو برای جدایی پیش از موعد او در نظر گرفته شده است.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد