وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: برابر دورتموند با تمام توان بازی خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در دیدار حساس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان تیم های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به مصاف یکدیگر می روند.  

بایرن مونیخ پس از آنکه دو هفته قبل موفق شد از دور برگشت بوندس لیگا ۴-۱ دورتموند را شکست دهد این بار در نیمه نهایی جام حذفی میزبان این تیم خواهد بود. کارلو آنچلوتی عصر سه شنبه در کنفرانس خبری قبل از این بازی شرکت کرد.

وضعیت تیم و بازیکنان:


تمامی بازیکنان بجز نویر آماده هستند و فقط داوید آلابا در تمرینات امروز کمی مشکل داشت. فردا دوباره آلابا مورد تست قرار می گیرد و پس از آن خواهیم دید که او می تواند بازی کند یا نه. بواتنگ و مارتینز امروز تمرین بسیار خوبی را پشت سر گذاشتن و اکنون مشکل من انتخاب دو مدافع میانی برای بازی برابر دورتموند است. هوملس هم مقابل ماینس بدون مشکل بازی کرد و برای این بازی آماده ست.

لام:


من از پایان حرفه او ناراحت هستم و هر روز سعی کردم او را متقاعد کنم. امیدوارم او به بهترین شیوه ممکن فوتبالش را به پایان برساند.

اولرایش:


ما از نمایش های او بسیار راضی هستیم. به او اعتماد داریم. امیدوارم فردا در ۹۰ دقیقه پیروز شویم.

بازی برابر دورتموند:


ما آماده ایم و فردا بازی مهمی خواهیم داشت. تیم مقابل رئال مادرید انرژی زیادی از دست داد. ما آن بازی را از یاد برده ایم و روی بازی مقابل دورتموند تمرکز کرده ایم. دورتموند تیم خطرناکی است و باید مواظب باشیم.

اوبامیانگ:


من احترام زیادی برای او قائلم اما با حضور لواندوفسکی من یک شماره ۹ فوق العاده دارم.

داگلاس کاستا:


وضعیت او خوب است و یکی از گزینه ها برای ترکیب اصلی برابر دورتموند خواهد بود.

بازیکن ذخیره برای لواندوفسکی:


پشتیبان برای لواندوفسکی؟ ما اکنون روی بوندس لیگا و جام حذفی تمرکز کرده ایم. ما تمام تابستان می توانیم در این باره صحبت کنیم.

ضربه پنالتی:


من در دوران فوتبالم هرگز پنالتی زن خوبی نبودم، صادقانه بگویم وحشتناک بودم. به نظرم عامل تعیین کننده در پنالتی ذهنیت است، نه تکنیک.

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 20:39

امیدوارم فردا از جوانان تیم نیز به خوبی کارلتو بهره ببره ودر آخر دورتموند راشکست بدهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد